Los bericht bekijken
Oud 18 april 2017, 06:55   #20
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
handschoentjes ja... dat proper en vers mja.. alhoewel... als ik ze met handschoentjes en een natte vod de toonbank zie schoonmaken om vervolgens met diezelfde handschoentjes aan vanalles en nog wat te zitten (vuilnisbak bvb) ben ik toch minder overtuigd.... in de stadsfeestzaal vlak voor de ingang van de delhaize hebben ze ook zo'n sushi stand, wel ik bespied die zo nu & dan vanaf het verdiep en wanneer ik ze dan met handschoentjes en al + vod (die ze niet verversen, die blijft daar gewoon liggen) de toog schoon zie wrijven om dan vervolgens met diezelfde handschoentjes lekker aan een bestelling te beginnen dan is eerlijk gezegd mijn goesting over (niet dat die er reeds was but you get the picture..), feitelijk vind ik het ranzig, rauwe vis is sowieso niet m'n ding, ideaal voor allerhande bacterieën....
Daar wordt het tenminste nog voor uw neus gedaan. Al eens gedacht aan al die mogelijks vieze toestanden in die fabriekskes waar ze uw loempias bereiden? Lekker buiten het oog van het publiek? Wat niet weet niet deert ...
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden