Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2017, 22:00   #65
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Schitterend forum is dit.
Dank u Maarten!
Inderdaad. Schitterend forum. Ik heb weer eens hiervoor geprobeerd om een onderbouwde bijdrage te leveren en ik stel vast dat er niemand reageert.
Als er hier een bende kemels niet de moeite kan doen om een uiteenzetting over het mogelijk waarom wij de invasie van vreemdelingen hebben dan vind ik dat beneden alles. Er zijn er hier teveel aanwezig die komen om uitsluitend te zeveren en ruzie te maken. Zelfs al je dan de moeite doet om standpunten van anderen te vermelden interesseert het hen geen bal dus.
Mij goed hoor. Maar ik word het wel beu. Als er niet over politiek kan gesproken worden en meestal hooliganisme in woord en daad vertoond wordt dan moet ik voor mezelf toegeven dat langer verblijf op dit forum geen zin heeft. En mocht ik graag schreeuwen en balken horen naar mekaar neem ik best een abonnement bij een of andere voetbalploeg. En dan zou ik er zelfs willen voor betalen ook. Maar het ongeluk wilt dat ik voor dergelijk gelul mee te maken en te ondergaan zelfs geen cent wil uitgeven. Zelfs niet gratis.
Dus produceer maar verder nietszeggende one -liners.
Maar ik ga er niet verder mijn tijd in steken om ze te lezen.
Straks komt er mogelijk zelfs weer ene zeveren dat niemand een "shit" geeft omwille over hetgeen hier gezegd wordt. Hij spreekt zelfs in naam van alle deelnemers.(niemand is toch iedereen?) Maar hij voelt zich wel geroepen dat anderen zijn "shit" moeten slikken want ook hij balkt er op los. Al jaren zelfs. Dat soort dat de kuren van Jos Vanden Eynde imiteert; door met zelfs zijn schoenen op het spreekgestoelte van de kamer te timmeren; heb ik trouwens nooit gemogen.
Als het niet deftig kan geef ik er dus de brui aan.
Het spreekwoord van mijn vader indachtig wanneer hij stelde : "Zeg mij met wie je vertoeft en ik zal zeggen wie of wat je bent."
Er is op dit forum geen eer te halen. Wie zegt :"Schitterend forum" beaam ik zelfs volkomen. Ik wil het zelfs herhalen.
En nu ga ik mij verder bezig houden met interessante of plezante zaken.
Iedereen nog een goede nachtrust gegund! Maar toch vooral dezen die proberen er iets van te maken. De rest kan de pot op.

Laatst gewijzigd door werkman : 9 oktober 2017 om 22:01.
werkman is offline   Met citaat antwoorden