Discussie: Forum ondertitels
Los bericht bekijken
Oud 16 april 2004, 12:35   #10
Maus
Banneling
 
 
Maus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2003
Locatie: Nijlen / Mechelen
Berichten: 766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sHift.
Mijn god, dit slaat zowat alles. Ik had gehoord dat dit forum ietwat rechts geörienteerd was, maar dit is belachelijk.

U vindt het echt normaal dat uw bezoekers en posters een RANG krijgen op basis van het aantal posts, en dat de laagste van die rangen bovendien 'Vreemdeling' is?? Ik wil hier rustig meedoen aan de discussies en ik krijg zonder boe of ba het ettiket 'Vreemdeling' mee?? Wie sponsort u?

Ik zie niet 1 nut in het behouden van dit rangsysteem, behalve misschien het blijven aantrekken van onzekere internetpubers met een nood aan bevestiging. Misschien zijn er nog, maar ik ben er in elk geval gloeiend benieuwd naar.

In blijde verwachting,

sHf.
"Rechts georiënteerd" zegt u. Nooit op de fora van Politicsinfo.net en Vlaanderen Actueel geweest zeker ? De moderatoren aldaar kiezen openlijk partij voor het Vlaams Blok (op PI is 1 v/d 2 moderatoren zelfs gemeenteraadslid voor het Blok).

Die rang: daar let ik eigenlijk betrekkelijk weinig op ... en ja, ook ik ben gestart als "vreemdeling" en heb daar nooit één probleem van gemaakt.
Maus is offline   Met citaat antwoorden