Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2017, 14:58   #523
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Eerlijk gezegd ,de Tory-parlementsleden tonen zich al meer dan een jaar een bende slappe broekschijters.Mevrouw May is al meer dan een jaar de enige man in huis.Het is ook duidelijk dat de Schotten het VK niet zullen verlaten.
Als men Mevr. MAy weg wil als feitelijk hoofd van de Conservatieven,dan zullen ze dat NU moeten doen.Ik weet het,er is speculatie(ook in die Britse pers) dat een eventuele beslissing hieromtrent zou moeten vallen afhankelijk van de uitkomsten van de Brexit-onderhandelingen.....

Die immense dwaling in de Britse politieke opinie,"soft Brexit" ....ongelofelijk.Zijzelf is de enige die al ,perfect,duidelijk gemaakt heeft dat er een goede overeenkomst zal zijn of geen...maar in ieder geval een Brexit...Wat jammer nu voor haar dat haar coalitiepartner diezelfde soft-brexit illusie aanhoudt.

Een harde Brexit dus,of een steenharde....dat kunnen ze krijgen.

Ik voel wat mee,maar als EU-burger heb ik het wel gehad nu......Je bent BINNEN of je bent BUITEN....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2017 om 14:59.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden