Los bericht bekijken
Oud 9 september 2017, 13:50   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zou men niet beter in de omgeving een Engels stadje nabouwen voor die arme sukkelaars (uiteraard op kosten van de linkse bende) . Dan kunnen zij toch een beetje van Engeland proeven en de 'pijn' wat verzachten. Want zij zullen er nooit legaal binnen geraken.
Het stadje,dat zou een plan kunnen zijn, al leek 'arme sukkelaars' in die zin er zwaar over.

Maar als men dat gaat bouwen zo een stadje, geef je u dan ook niet 'gewonnen?'

In de zin van: ze komen naar hier, leggen zich te slapen in metro stations en andere, rekenen er op dat ze na een tijdje 'opgepakt' zullen worden en naar een andere plaats overgebracht worden waar ze medische verzorging, eten en een 'deftig' slapen krijgen, dit alles op de kosten van de brave belastingbetalers, u en ik dus.

Intussen bellen ze snel naar huis 'Phone Home!' en nodigen ze er nog wat anderen uit met de wijze woorden: zeg dat gaat hier gemakkelijk hoor.

Laten we dit plaatsen onder de noemer: Universaliase logica, wat dat ook moge wezen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2017 om 13:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden