Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2004, 22:58   #58
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Skill, kan ik eens iets zeggen zonder op uw vraag te antwoorden maar ook zonder direct voor ontwijker en onwetende uitgescheten te worden?

Je hebt wel gelijk hoor, een discussie over hun programma is aan de orde. Maar ik denk dat je naar de basis moet gaan. Besef ook dat wij VB'ers wat schrik hebben gekregen op die punten (behalve types a la Guderian, die zomaar vanalles er uit flappen). Want, wat wij zeggen wordt de hele partij aangerekend. Bovendien, wij zijn slechts kiezers, wij kunnen wel enkele punten opsommen, maar de concrete invullingen? Eigenlijk niet.

En nu neem ik het risico dat je me beschuldigt van het op anderen te steken, maar is dit echt zo abnormaal? Welke VLD kiezer weet hoe de VLD zijn standpunten gaat invullen? Welke SPA kiezer? Welke...? Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet doen alsof er niets aan de hand is. Iedere kiezer zou dit moeten weten van zijn partij, maar dat is niet zo. Bij geen enkele partij!

Daarom... ik zou graag zien dat je je in verbinding stelt met een echte Blok-politieker. En... ik zou graag je conclusies lezen.

Voor de verandering eens respectvol,
Kistal.
Ik hoef niet altijd straf te reageren. Ik bijt alleen als er geblaft wordt.

Aan Reno heb ik al gevraagd het programma wat uit te diepen. We zijn echter in een mer persoonlijke discussie terecht gekomen.
Verder is het niet gemakkelijk om te weten met welke concrete vraag naar de bevoegde persoon te vinden. Een mailtje naar het algemeen secretariaat helpt niet als je het hele programma wil doorlichten.

Als je me kan helpen, wil ik dat gerust doen.

Het liefst heb ik natuurlijk dat het blok zichzelf en de concrrete keuzes wat meer toelicht.
Het Skill Effect is offline