Los bericht bekijken
Oud 10 april 2014, 08:32   #247
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben in veel van die landen geweest en dat is onzin. Ze zijn gewoon te verdeeld, een verdeeldheid die uiteraard gecultiveerd wordt dooir de ex-kolonisators en Israel, verdeel en heers. Een verdeeldheid die hen trouwens al eeuwen parten speelt. Sterke Arabische leiders die een eengemaakte Arabische wereld willen, daar is het Westen en Israel bang van. Wie dat potentieel had, zoals bvb. Nasser, moest op allerie manieren gefnuikt worden, bvb. door het steunen van islamfundamentalisten.
10% geschiften is al meer dan voldoende hé, we praten over gemiddelden en de extremen. We zijn in België ook verdeeld maar zitten daarom nog niet elkaar uit te moorden, in Egypte snijden ze nog clitorissen uit verdorie wat ik zelf niet had verwacht omdat ze daar toch redelijk westers zijn.

Ik ken iemand die naar Turkije is geweest voor z'n firma en daar zag hij enkel westerse gasten die niets moeten weten van islam of achterlijkheid en vrijgevochten vrouwen. Toch stemt bijna de helft op Erdohan, je moet opletten dat je niet een selectief beeld krijgt van de inwoners door je contacten.
Doge is offline