Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2018, 19:56   #351
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En NEE zich onderscheiden door morele principes te hanteren die tégen onze WETTEN indruisen zijn niet toegestaan, wat voor zever vertel jij hier? Moslims bewijzen elke dág dat ze niet over morele principes beschikken door hun wangedrag, gebrek aan opvoedingskunde, liegen (haha en dan nog blijven liegen bij betrapping op heterdaad ook nog zonder te beseffen hoe belachelijk ze zich maken)
Dus nee, HOMOHAAT is NIET toegestaan, dat is STRAFBAAR! Een (bij)gelovige mág bijgevolg homoseksualiteit NIET openlijk afkeuren op zijn gebruikelijke manier want dan overtreedt ie de wét...euh, dat geldt ook voor de Jodenhaat...zoek antisemitisme ook eens op?
Alweer onzin. Als christen mag ik in alle vrijheid en met een volkomen gerust hart geloven - en het ook uiten - dat ik homoseksualiteit moreel verwerpelijk vind. Daarmee overtreed ik geen enkele wet.

U hebt overduidelijk totaal geen kaas gegeten van onze wetgeving. Het lijkt er sterk op dat u juist het geheel van onze rechten en vrijheden juist wil inperken en afbouwen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden