Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2020, 06:06   #191
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is een tweesnijdend zwaard. Als je naar bureau kan, en daar gewoon gans de dag zit te spelen, dan heb je er een echte werkdag op. Als je thuis zit gans de dag te spelen, dan heb je "niks" gedaan. Het enige toonbare van telewerk, is, eh, telewerk. Terwijl het toonbare op bureau "aanwezigheid" is.

Ik verlang om terug naar bureau te gaan, maar zonder cafetaria ga ik niet weten hoe mijn dagen te vullen
In mijn zoon zijn bedrijf zitten zeven mensen thuis te werken en de omzet is zelfs gestegen. Ze boeken betere resultaten. Bijkomend voordeel is dat de woon-werkvergoeding weg valt en deze plaats maakt voor een forfaitaire onkostenvergoeding (elektriciteit, verwarming, internet ...). Er zullen op termijn zelfs drie salariswagens weg mogen. Dus weer een win-win situatie. Voor hem is het voordeel dat er veel minder ruimte nodig is dat nu voor andere zaken kan gebruikt worden. Dus geen uitbreiding van het pand meer nodig en vooral pakken minder kosten. Op termijn zal het thuiswerk gepromoot blijven en wordt iedereen up-to-date gehouden door regelmatige meetings. Wat nu ook al via de PC gedaan wordt. En controle : elke dag heeft hij een mooi overzicht van een pak parameters die perfect weergeven wie wat die dag gedaan heeft. En de parameters zijn nog steeds in stijgende lijn dus het thuiswerken begint normaal te worden.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden