Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2020, 06:21   #193
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Misschien verrander ik beter ook van werk om "dataverwerker" te worden
Nee, houden zo. Want data verwerkers die thuis zitten, kunnen even goed in Indie zitten he. Die beseffen nog niet dat ze zich op een wereldwijde concurrentie markt hebben gegooid. Dat was al een beetje het geval, maar nu gaat dat 10 keer versneld worden. Daarentegen, een technicus die ter plekke moet komen, die moet nog altijd in de buurt aangeworven worden.

Ik persoonlijk haat thuiswerken. Ik heb het dan ook maar met mondjesmaat gedaan Als ik thuis ben, ben ik niet op 't werk, twee verschillende werelden. Voor het gedwongen werd, had men op bureau al een mogelijkheid geboden, en ik had die geweigerd, ik wilde blijven komen. Nadien werden we allemaal gedwongen in huisarrest /eh/ werk. Maar aangezien ik vooral instrumentatie programmeer, is dat op afstand maar een tijdje te doen, op een zeker ogenblik moet je met de hand tussenkomen in de instrumentatie. Op 2 maanden heb ik dus gedaan wat ik op 2 weken op bureau zou gedaan hebben. En de meeste van mijn collega's ook.

Ja natuurlijk, ALS het systeem perfect op afstand werkt, DAN kan je dat doen, maar wat wij nu precies doen, is die systemen ontwerpen. Je kan moeilijk uw afstandsbediening op afstand ontwerpen. Maar zelfs dan, mijn hoofd is er niet bij. Als ik thuis ben, ben ik niet bij mijn collega's en ben ik niet in een werkomgeving.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden