Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 08:13   #4
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20120416_161

Ik heb er vroeger al wel eens allusies op gemaakt dat dit vroeg of laat in de pers zou komen. Ik ken iemand van de betrokkenen, het is inderdaad zo dat er verschillende vrouwen te bang zijn om te getuigen of het enkel anoniem wilden doen.
Dit artikel zit er al lang aan te komen, en de betrokkene wist dat. De journalisten zijn hier voor alle duidelijkheid al mee bezig van voor de overstap van Pol naar de n-va. Dus de voorspelbare reactie van P VDD dat het een politieke move is, is een leugen.
Dat excuus zegt al genoeg...
Humo+NV-A+verkiezingen = uitgekiende lastercampagne..zo simpel is dat

Ik heb het niet op 'gezagsdragers' met losse handjes maar als dit al 20 jaar bezig is het moment van 'openbaring' pijnlijk slecht gekozen...de fout ligt dus volledig bij de humo..

En die zever van 'ik durfde niet' is flauwe kul, er zijn periodes genoeg geweest dat die gast maar een doorsnee bv'tje was zonder 'politieke' macht..Er zijn dingen gebeurt die waarschijnlijk ongepast/ongewenst waren maar die ook niet de moeite waren van een klacht in te dienen..als er nu nog steeds geen klachten zijn ingediend is het hele artikel gewoon een lastercampagne..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 april 2012 om 08:15.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden