Los bericht bekijken
Oud 17 april 2012, 08:37   #8
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom zouden vrouwen vandaag de dag, tegenover een politieker, te bang zijn om te getuigen ?

En wat is dat voor een woord: 'getuigen'? Is dat tegenover een journalist? Of tegenover het gerecht ?
O ja, wellicht alleen tegenover de journalisten van Humo zeker ??


Ik weet niet wat er gebeurd is.
Is het 100 procent fantasie (van een afgewezen dame die kwaad is omdat hij haar niet moest hebben), is Polleke een ambetanterik tegenover dames, of zijn er echt criminele feiten gebeurd ?

Alleen, als humo het uitbrengt, vraag ik me af: wie in hemelsnaam gaat gaan praten over zijn probleem bij humo ?
Wie? Wel er zijn 2 getuigen die met naam in het blad staan. Dat was nog van in de tijd van toen hij bij het nieuwsblad zat. Een eeuwigheid geleden dus. De andere "massa" vrouwen wilden allemaal "anoniem" blijven. Een platte aanval op een flierefluiter en bon vivant, dat is het. De vergelijking met DSK is simpelweg grotesk en zegt veel over tot wat er gekomen is van Humo. Wat eens een (ietwat links) maar kwalitatief magazine was, is nu vervallen tot niet meer dan wat Story en Dag Allemaal is.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden