Los bericht bekijken
Oud 4 november 2017, 09:23   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Ik vind het geen slecht idee. Heb blijkbaar al verschillende brievenbussen (zoomit, doccle, ...) die ik nooit open en waar een pak van mijn domiciliëring en bankafschriften in terecht komen. Eén email-adres voor al mijn contacten met de overheid en de criminele gemonopoliseerde ex-overheidsinstellingen met stinkend rijke dievenceo's aan het hoofd zoals de nutsvoorzieningen, communicatie-bedrijven en banken vind ik echt geen slecht idee. Of het veilig is, is een andere zaak.
Als dit van de overheid uit gaat zullen vermoedelijk alle zoomits, ... verdwijnen. Als die toch gaan blijven bestaan naast het overheidsadres en het een rondje touwtrekken, afpersen en pikzuigen wordt waarna er gewoon één adres bij komt en het gewoon nog onduidelijker wordt wat nu waar gaat dan kunnen ze het beter laten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden