Los bericht bekijken
Oud 3 december 2020, 09:30   #177
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Bach, ik kan er moeilijk bij dat je na het lezen van het verslag van die relevante UNSC, dat je niet inziet wat hier speelt, wat de evidente reden is waarom US/UK/FR e.d. een eventuele horing van die Bustani blokkeren.

Het is heel simpel:

1. De man is al 18 jaar weg bij de OCPW, laat staan dat-ie ook maar iets inhoudelijk kan bijdragen aan Douma onderzoek, wat in feite de essentie is van zo'n horing.
2. De man is 75 jaar, al 5j op pensioen; wat is zijn relevantie nog?
3. De man heeft duidelijk een motief om "contraire" te doen. Hij heeft zijn verwijdering als hoofd OPCW 18j geleden nog niet verteerd. Het is duidelijk dat de VS in die verwijdering een vuil spelleke gespeeld hebben, maar dat is hier irrelevant. De man heeft rancune. Ge ziet dat ook duidelijk in zijn statement. Zelfs nu speelt het nog blijkbaar

Ik heb snel even wat zitten zoeken naar Bustani; hier, een interview op RT uit 2018: https://www.youtube.com/watch?v=iRONBTkNogY

4:40 "we know where your kids are"

Ik had ervoor al bedenkingen, maar na deze uitspraak wist ik genoeg...



Ik ga het nog geloven, zelfs als er geen dispuut is over de feiten (wie zegt wat), dan is het nog mogelijk om compleet tegengestelde intepretaties te koppelen. Het is zonneklaar wat hier aan de hand is, maar als je er iets anders in ziet, dan is het inderdaad niet mogelijk er verder over te discussieren.


Maar bon, tot zover dit nieuwe "zaadje". Ik kijk (niet) uit naar het volgende...
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden