Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2017, 19:44   #1200
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Ik heb "wijwordenwakker.org" daar niet in teruggevonden, maar ok, zal wel niet goed gekeken hebben...



Waarvoor dank: ik lees voor en tegen; de waarheid zal wel in het midden te vinden zijn.

Als u echter een citaat als "mijn leugen" kwalificeert speel ik niet verder meer mee...
Maakt niet veel uit. Bij gebrek aan geschiedenisoverzicht en dus ook aan onderbouwde (tegen-) argumenten, verschuilen mensen als Yog zich graag achter de 'gevestigde mening' of de 'officiële versie' aka datgene dat ze reeds als kind te slikken kregen.
Die maken dan dankbaar gebruik van 'gevestigde waarden' als Wiki-dinges, om elk artikel dat tegen hun dogma ingaat als leugens af te doen, terwijl dat leugenpaleis net zelf een van de meest gemanipuleerde sites is op het net.

10 jaar geleden was zulke naïviteit nog ergens te begrijpen (alhoewel...), vandaag de dag is dat niet meer vol te houden, tenzij er mentale aandoeningen in 't spel zitten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 februari 2017 om 19:47.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden