Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 21:26   #16591
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is natuurlijk net andersom! Gezagsargumenten worden gebruikt net als men geen echte argumenten heeft! Hoe dat gij hier alles omdraait is zo grappig!
In de Angelsaxische debat cultuur is het gezagsargument zoiets als 'sudden death'. Als ge dat durft gebruiken is het debat gedaan en hebt ge verloren! En gij zit dat al heel de thread te gebruiken. Wij zijn veel te soft voor u!

waarom? Gij denkt dat er een categorie van mensen immuun zijn om niet 'verward' te worden op latere leeftijd? wake up! iedereen kan beginnen hallucineren, op eender welke leeftijd. En dat is een argument?? In de US is er op tv een programma dat verhalen van engel verschijningen bespreekt. Daar zijn ze ook al voorbij de discussie of engelen bestaan, hoor. Nee, daar debatteren met 'betrouwbare experten' of het een bezoek was van een arch angel, of van een gardian angel! .
TOON MIJ EEN WRAK VAN EEN NEERGESTORTE UFO!
U weet heel goed dat ik dat niet kan. Evenmin als u kunt bewijzen dat mensen echt op de maan zijn geweest.

Daarentegen , een zeer realistisch filmpje van een (ufo-?)crash vind ik nog altijd het onderstaande. Of het filmpje ons de waarheid laat zien of fake is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Ik sluit noch het een noch het andere uit.


https://m.youtube.com/watch?v=czKEJEFNwUY

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 september 2017 om 21:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden