Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2017, 10:00   #88
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gefrustreerd ?

Wie betaalt hier voor seks. Meneer Porsche komt anders niet van de grond.
Als ik mag kiezen tussen ocharme 200 euro voor een supermodel die haar stiel kent of een dikke vette koe zoals de meesten thuis hebben zitten dan weet ik het wel Hebt ge de meeste hun gedrochten al gezien? Dan blijf ik wel vrijgezel en betaal ik wel voor seks. En af en toe een gehuwde dame die er nog wat goed uit ziet en die haar depressieve man met bierbuik geen seks meer wil gunnen. Wie weet enkelen van die bierbuik zwijnen die hier ook constant liggen te trollen Maar in uw geval zal het nog kalverliefde zijn zeker. En ik gefrustreerd? Ah juist wakker (09.30) en genietend van een tas koffie. En aan het nadenken wat ik vandaag allemaal ga doen. Dus gefrustreerd? Ik moet niet een ganse dag op schoolbanken gaan zitten, ik moet niet elke dag in een file gaan staan, ik moet niet naar een baas zijn pijpen dansen, ik moet niet elke dag tellen om alles betaald te krijgen, ik doe en laat wat ik wil ......... De enige frustratie die ik soms wat heb is dat het wat traag gaat. Maar dat komt door de luie ambtenaren die hun werk niet snel genoeg doen. Is een voordeel maar ook een nadeel. Het laatste groot geld bij elkaar sprokkelen en versluizen. Tot de dag dat de bom barst of ik het goed genoeg vind en ik met de noorderzon vertrokken ben. Een koffer kledij en een aftandse dieselbak staat hier nog. De rest is al weg. Maar hard studeren Tavekske want anders blijft ge ne sukkelaar en marginaal plebs

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 1 maart 2017 om 10:02.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden