Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2020, 08:18   #12
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De wereldwijde collaps door quarantaine en de instorting van alle markten is precies dat effect dat beoogt is door de groenen en de stakende scholieren.

Kijk wat er bezig is bij bv de luchtvaart.
En al de rest.

Binnen 2 maand zitten we in de diepste depressie ooit.
Ach......die voorspellingen. Ik hecht daar al heel lang geen geloof meer aan. Waar zit die grote voorspeller alweer die er 100 % zeker van was dat in 2020 WO 3 ging losbarsten..?

Toen ik mid jaren 70 op de middelbare school zat was iedereen er van overtuigd dat de fossiele brandstoffen opraakten en moesten we er zuinig mee omspringen.....1973 zelfs autoloze zondagen om te besparen.
Nu 50 jaar later spuiten ze de benzine bijna gratis naar je hoofd
We gingen ons alleen nog verplaatsen op vliegende stoeltjes. Nu 50 jaar later staan we meer stil dan dat we rijden

Tegenwoordig zegt iedereen blijkbaar zo maar wat in hem opkomt en dat is al lang niet meer de modale tooghanger. De tijd van de (grote) denkers is voorgoed verleden tijd.



Binnen 2 maanden is er weer iets anders....Trouwens dan begint het enige dat belangrijk is. De voetballende en spugende mens in korte broek .

Maar goed ik pak je op je woord .....we zullen zien midden mei wat er van aan is

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 maart 2020 om 08:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden