Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2017, 11:40   #676
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik zie hier maar een persoon rond de pot draaien en dat ben jij.
De vraag was echt heel eenvoudig hoor en dat was niet, ziet ge dat gebeuren.
Of ik dat zie gebeuren is al lang op geantwoord.
Toen gaf ik het voorbeeld van de sluiergoudvis.
Een echt monstertje met sluirers en misvormde ogen dat in de natuur inderdaad zou uitgeselecteerd worden.
Het bewijst niet dat mutatie geen rol speelt in evolutie. Duidelijk genoeg nu voor U? Ik zei het al eerder door te zeggen dat genetische drift mutatie niet uitsluit. Dus? Beter opletten Bobke, of is het ook de ouderdom?

En het heeft nooit rond bewijzen gedraaid. Eerder over uitleggen hoe selectie zo'n toevallige mutaties opneemt. Al de rest dat daarbij komen kijken is afleiding om te camoufleren dat Geert of jijzelf niet kan antwoorden.

Hoe weet je of die goudvis een mutatie is? Er zijn zelf goudvissen speciaal gekweekt door mensen. Maar die selecteerde op bestaande variatie en niet op mutaties. Dat was selectie op het oog van de mens en geen blinde natuurlijke selectie.
Dat is toch ook al tot in de treure toe herhaald? Waarom die noodzaak om telkens in cirkeltjes te draaien? Ik gaf een soortgelijk antwoord bij honden, maar dat wordt allemaal genegeerd. Het is gemakkelijk de essentie te negeren en te hangen in mantra's waar je de essentie niet van kan benaderen he.

uw voorbeeld voldoet dus niet, tenzij je uitgebreid kan nuanceren waarom.
Peche is offline   Met citaat antwoorden