Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 15:00   #8
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bovenstaand is wat ik vind over migratie in de verklaring van Barcelona. (enkel de samenvatting vind ik in het Nederlands en daar staat er niets over in) Toen ik het de eerste keer las dacht ik dat het op twee manieren geïnterpreteerd kan worden :

1. de migratie natuurlijk laten verlopen, mensen vrij laten kiezen, en er voor zorgen dat de gevolgen daarvan, de druk op de samenlevingen, wordt onder controle gehouden dmv onderwijs, tewerkstellingsprogramma's

2. zorgen dat er geen immigratie is door onderwijs, tewerkstellingsprogramma's op de plaatsen waar mensen willen vertrekken

Na de tweede keer gelezen te hebben is er maar één interpretatie mogelijk : migratie verloopt via wettelijke kanalen (de wetten van een land -over familievereniging bvb- of regio -EU bvb-, vluchtelingenverdrag in akkoord van Genève, ...)
Er staat niet in dat we onze wetten niet kunnen aanpassen of het verdrag van Genève kunnen heronderhandelen of opblazen (als de russen dan binnenvallen kunnen we zelf nergens naar toe vluchten natuurlijk )

(Ik heb het filmpje niet ver bekeken, hij was al 3 minuten aan het stotteren en had nog niets gezegd)
Bekijk dat filmpje dan eens vanaf 3 minuten - je hoort dan nog 15 minuten lang de ideeën van iemand met een gezond verstand.
Zo je wil kun je ook deze site eens bekijken over die Declaratie van Barcelona maar ik wed dat je die site als "flutsite" gaat kwalificeren...
http://balder.org/avisartikler/Barce...an-English.php
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden