Los bericht bekijken
Oud 16 november 2019, 08:28   #216
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah ik zie het
Ga even terug naar mijn post #203 waar Uw interventie aanvang nam

Ik heb het dus heel den tijd over als Uw twee evidenties kloppen dan waren die christenen destijds ook niet te stuiten tenzij we ze uitgemoord hadden
Dat ware beter geweest. Sneller, kordater, netter. We zijn er nog niet van af, he, van die christenen. Ze zijn gewoon wat minder prioritair nu omdat we met grotere lastigaards te maken hebben.

Citaat:
inderdaad
Daar wou ik naartoe
Heeft honderden jaren geduurd he, en met matig succes. Het is trouwens niet gezegd dat het met die andere bende zotten (moslims) zo goed zal aflopen, die lijken toch taaier, omdat hun boekske expliciet gewelddadiger is. De christenen hebben zich laten domestikeren omdat hun brutaliteit uiteindelijk lastiger overeen te brengen was met hun boekske - niet dat hen dat gestoord heeft gedurende eeuwen, maar uiteindelijk bestond de achterdeur om zich laten te domestikeren via het minder gewelddadige van hun boekske. Bij die andere zotten is dat zo simpel niet, want hun handleiding is veel brutaler. Ik sluit het niet uit, maar waarom het risico nemen ?

Bovendien hebben we nu een heel goeie reden om ze uit te moorden, die er destijds niet was voor de christenen: het klimaat !

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 november 2019 om 08:31.
patrickve is offline