Los bericht bekijken
Oud 16 december 2017, 12:16   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hier volgt een belangrijke oproep aan alle red pilled mensen.

- Leef van een uitkering als en zo lang je kan. Trek u geen bal aan van wat anderen daarover denken. Confronteer hen met het feit dat zij bedragen aan een systeem dat ons wil vernietigen/vervangen en jij niet.

- Werk in staatsdienst indien mogelijk (en werk daar zeker niet te hard)

- Indien je werkt in de privé: WEES GIERIG een geef zo weinig mogelijk geld uit. Haal een behoorlijke som geld van de bank en bewaar het cash (rente op spaarboekje is toch nihil). Investeer in dingen die u helpen overleven wanneer het systeem faalt.

- Als je denkt dat je ziek aan het worden bent, ga alvast naar de dokter om een ziekenbriefje.


Drain the system.

Eens zien hoe lang ze nog hajis kunnen blijven importeren en onderhouden als de geldstroom opdroogt.
Zolang die hun drughandel, nachtwinkeltjes, mensenhandel,en men ze blijft bepamperen en jobs geven zal je die niet snel kwijtspelen denk ik, integendeel er staan er nog miljoenen in de rij.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden