Los bericht bekijken
Oud 19 september 2017, 07:04   #35
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Opnieuw niet het antwoord op mijn vraag ...

De logica van iedereen op deze wereld: op een vraag volgt een antwoord. Daar maakt ge een denkfout. Het is niet omdat ge gastvrij zijt, dat ge uw eigen cultuur haat.
Dus oikofobie bestaat niet ... De Romeinen hebben de Germanen toch binnengelaten, en dat was ook hun ondergang. Oei, gij weet niet eens wat oikofobie is .... Oikofobie heeft niets met 'eigen volk eerst' te maken hoor.
Dat is eigenlijk niet waar. De US is gebouwd op gastvrijheid en is het machtigste land ter wereld. Ook het land waar 90% van de complottheorieën vandaan komen waar gij in gelooft.
Ik denk het wel, ik heb mandarijn geleerd, en ben met een Chinese getrouwd, ik spreek chinees met mijn kinderen. Ben ik nu ook een oikofoob?


ja tuurlijk, uw antwoorden zijn soms zo raar, echt spooky
Wat ik spooky vind Is dat een kleine groep amerikaanse en europese elite (oa soros) beslist heeft afrikaanse en aziatische bevolkingsoverschotten op structurele wijze naar hier te verkassen en grote delen Europese welvaart te exporteren naar derdewereldlanden. Men wil duidelijk af van de europese identiteit en supprematie in de wereld. En dat dat uitgelegd wordt Als gastvrijheid vind ik nog spookier. Open eens uw ogen.
In uw goedmenende naieviteit zal u dat ongetwijfeld afdoen als complottheorie. Ik maak me daarover geen illusies.

Laatst gewijzigd door Mindset : 19 september 2017 om 07:08.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden