Discussie: Armoede
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2007, 18:45   #13
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
bedankt maat voor je kaarsje he. Het heeft dus echt wel geholpen. Ik zal je per PB meer info sturen over onze resultaten. Je kan ook gewoon naar het nieuws kijken vanavond. Daar zal je zien dat verhofstadt en somers toch een gans andere noot hebben laten klinken aangaande de kansarmen en werklozen. Ik ga niet beweren dat we de wereld nu verandert hebben. Maar de VLD schijnt in alle geval wel echt open te staan voor dialoog met de armsten.

een proficiat dus toch op dit vlak voor de Open VLD !

een uitgebreider verslag over onze deelname aan het programmacongres van de open VLD zal ik voor geinteresseerden later schrijven op een andere draad.


Goed dat het bij u werkt en vele andere mensen bij mezelf werkt dat ook soms maar soms ook niet .


Ik geloof er absoluut niet in gelijk de meeste belgen ...ik besef immers wat voor non sociale dialoog voering men heeft in de politiek dermee dat bemerk ik ook bij andere belgen .

GELUKKIG zijn er mensen zoals jij T. king want als ik in de politiek ga dan leef ik niet lang voor zekers omdat ik dan al die gezinnen moet laten vallen .

Wat mij opvalt is wat ik echt dagenlijks in de maatschapij zie en voel gelijk andere die sociaal functies hebben .
Wa me opvalt NA dat JIJ sprak met open vld int congres enzo ( int verleden veels te vaak) meer controles op zwart werk in horeca en schoonmaak sector ...bepaalde plaatsen in Antwerpen centrum waar auto's BEETJE ruimte laten voor de arme fietser .

Maarja das omdat verkiezingen zijn dermee loopt alles gesmeert en met vele beloftens ...in het verleden beloofde men jou en andere ook hemel en aarde .

Even geheugen verfrissen 20jaar cvp & de armen en zwakkere(n) kregen NIKS dan miserie en hervormingen die meer zwartwerk en legaal illegale invoer van goeikoop werk kracht bezorgde .
Daarna 8 jaar wanbeleid van vld pfff ook hetzelfde liedje en ps zen ni beter; kijken we naar groen dan moet ik zwijgen want gehéél Mortsel heeft het niet meer op groen ( waar ze bestuur HADDEN) kortom ik zen zééééér pessimistisch gelijk O ZO vele(n) .

Zorg sector zen ze nu ook aan het opmaken voor meer opvang ....jammer dat het gewone volk daar ministers voor op't gerecht moest dagen .

Echt man democratie is een traag verhaal voor sommige ongelijke armen onder ons of we nu arbeider/zelfstandige zijn of iets anders .
* ook positieve verandering bepaalde voedsel banken bieden ook voedsel aan zelfstandige(n) in armoede ....fijn dat men beseft dat onze oversten / werkgevers OOK arm leven ...althans sommige(n) .


Is ni veur niks da ik BEPAALDE kerken laat vol lopen met mensen die veel geven om hun naasten ...de tijd is rijp voor zogenaamde geleerde kostuums een les in waarde te leren van sociale aard .

Zoiets is onderdeel VAN een maatschapij & sociaal bewust zijn .

Ik heb hierboven gevraagd of ze zo vriendenlijk willen zijn 1 van men engelen naar jouw toe te zenden ...eerst in je gedachte kracht en daarna de rest ...welke engel hoef ik niet te weten maar wat die kan en gedaan heeft weet ik wel .

Weer nen engel en talisman minder die ik gebruiken kan pffff ni fair ik geef moh weg hé hahaha


Fijn dat de jacht op zwartwerk geopent werd .

* Deze belg werkt in 3 bedrijven & 1 ervan is mijn inkomsten de andere bijverdienste ...EN toch maar MAX.700€ hmmm oei gisteren politie nog gesproken ....ja meneer ik verdien minder dan nen Brusseloise police ahzo ni echt gelijkheid hé meneer den agent .

JA meneer ZE zitten aan men loon en dan iets over kleur en liefdevol zijn enzo

De quick wist van niks met al die goeikopere onderaannemingen & onderbetalingen van 3€50cent de schoonmaak gaan ze ook is poetsen jaja dat beloofdt.

En den bouw/toilet dames / andere horeca zaken/ internet café's / netwerk operators ........pffff nog veeeeeeeeeeeeeeel werk te doen en ik hoop dat die agenten geen schrik hebben deze keer en die mannen mé hunnen duren bmw en mercedessen van 53.000 euro is oppakken want amaiiiii .

Duizenden kuskes en knuffels voor de mensen die zich inzetten voor de zwakkeren en duizenden meer voor diegenen die luisteren & TERUG hervormen voor onze sociaal zeker stelsel democratisch voor het volk te repareren...als ze het nog kunnen :-/ hmmm
duncan is offline