Discussie: De ideale wereld
Los bericht bekijken
Oud 8 september 2005, 00:01   #30
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skailimiet
en in een ideale wereld op deze planeet ? zullen we niet verlangen om het gras echt onder de voeten te voelen 's ochtends of zullen we zelfs meer voelen omdat we het gras zijn ? is dat trouwens een gras-cigaret BigF ?
Zou je alles willen overslaan tot als iedereen verlicht is, of wil je eerst veranderingen zien in onze samenleving ? Ik bedoel dit niet vijandig hoor BigF, ik bedoel dit oprecht curieus. Als 2012 ons zou redden laat ik het ook nog liever zo, maar ik reken er niet op.
Dat geldt evenzeer voor deze planeet. Trouwens, voor een geest zijn plaats en tijd niet van belang.
Een geest heeft ook geen gras nodig om gras te voelen.
Eerst deze -lang niet ideale- samenleving nog wat veranderen en dan overschakelen naar een ideale wereld? Nope, dan direct overschakelen.
Als White Widow een grassoort is wel ja...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by BigF on 08-09-2005 at 01:02
Reason: tikfout
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skailimiet
en in een ideale wereld op deze planeet ? zullen we niet verlangen om het gras echt onder de voeten te voelen 's ochtends of zullen we zelfs meer voelen omdat we het gras zijn ? is dat trouwens een gras-cigaret BigF ?
Zou je alles willen overslaan tot als iedereen verlicht is, of wil je eerst veranderingen zien in onze samenleving ? Ik bedoel dit niet vijandig hoor BigF, ik bedoel dit oprecht curieus. Als 2012 ons zou redden laat ik het ook nog liever zo, maar ik reken er niet op.
Dat geldt evenzeer voor deze planeet. Trouwens, voor een geest zijn plaats en tijd niet van belang.
Een geest heeft ook geen gras nodig om gras te voelen.
Eerst deze -lang niet ideale- samenleving nog wat veranderen en dan overschakelen naar een ideale wereld? Nope, dan direct overschakelen.
Als White Widow een grassoort is wel ja...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skailimiet
en in een ideale wereld op deze planeet ? zullen we niet verlangen om het gras echt onder de voeten te voelen 's ochtends of zullen we zelfs meer voelen omdat we het gras zijn ? is dat trouwens een gras-cigaret BigF ?
Zou je alles willen overslaan tot als iedereen verlicht is, of wil je eerst veranderingen zien in onze samenleving ? Ik bedoel dit niet vijandig hoor BigF, ik bedoel dit oprecht curieus. Als 2012 ons zou redden laat ik het ook nog liever zo, maar ik reken er niet op.
Dat geld evenzeer voor deze planeet. Trouwens, voor een geest zijn plaats en tijd niet van belang.
Een geest heeft ook geen gras nodig om gras te voelen.
Eerst deze -lang niet ideale- samenleving nog wat veranderen en dan overschakelen naar een ideale wereld? Nope, dan direct overschakelen.
Als White Widow een grassoort is wel ja...[/size]
[/edit]
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 8 september 2005 om 00:02. Reden: tikfout
BigF is offline   Met citaat antwoorden