Los bericht bekijken
Oud 9 december 2016, 15:31   #1003
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
De meerderheid van de bevolking zit niet te wachten op een slimme zelf rijdende wagen vol met digitale snufjes maar wil zo goedkoop mogelijk en zo luxueus mogelijk van punt A naar punt B rijden. Wat ik trouwens al enkele keren gehoord heb om geen tesla te kopen is de 24 uur online zijn van de wagen. Big Brother toestanden en ook al zijn die mensen heiliger dan de paus dan willen ze dat nog niet.

Wat wel zeker is is dat de prijzen zullen zakken. Porsche -ja Micheleke ik weet het, maar niet komen zagen- zou de prijs van hun mission-E al meerdere keren aangepast hebben. Steeds in dalende lijn. Ze zouden graag uitkomen op een vergelijkbare prijs als hun panamera E-hybride (nu rond de 110.000 euro). In het begin was het nog een richtprijs als die van de turbo (160.000 euro). Veel merken gaan hun topklasse elektrische wagens in de prijzenmarkt als tesla willen zetten. En dan is de vraag : met wat rij je het liefst elektrisch, wetende dat ze evenwaardig zijn : een BMW, Mercedes, Jaguar ... of een tesla? Stel deze vraag aan 1000 mensen en je zal er weinigen hebben die tesla zullen antwoorden.
"Ik zit niet te wachten op een mobiele telefoon met touchscreen, internet, video en fotos en programmas er op. Mensen gebruiken een telefoon om te bellen en te smsen."" Posche midden jaren 2000.

Anno 2016 bestaan gewone gsm's niet meer.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden