Discussie: Forza Flandria
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2008, 11:12   #78
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten Bekijk bericht
Op en top democraat. Ik heb al meerdere debatten verlaten wegens het niet aanwezig zijn van het VB(J), vraag maar aan Hans Verreyt... Zelfde redenering voor het cordon, absoluut tegen. Wil dit zeggen dat we moeten samenwerken? Neen. Omdat we op één of twee punten hetzelfde zeggen moeten we de rest achterwege laten? Dat zou pas kiezersbedrog zijn.

Als u nu nog eens bij uw cijfers de effectieve realisaties zou zetten...
Één of twee punten?
Komaan hé zeg: de core business van VB en NVA is vlaamse onafhankelijkheid.
De verwezenlijkingen dienaangaande?
Het VB heeft ondanks het cordon sanitair geen krimp gegeven wat hun core business betreft.
De NVA daarentegen heeft zich geällieerd met de meest Belgicistische partij van de afgelopen eeuw.

Dát zijn de feiten.

Voor de borrelhapjes die de NVA heeft gekregen in return voor de 5% vlaams nationalistische kiezers die hierdoor opgeslorpt worden wens ik hen dan ook een dikke proficiat.
Denk nu niet dat mijn sympathie en respect voor de nva kiezer hierdoor enigzins is verminderd. In tegendeel.
Enkel met het schrille contrast van enerzijds de haat van de NVA top tav hun vlaams nationalistische medestrijders terwijl ze anderzijds een jaar lang aan tafel schuiven met de meest corrupte en meest anti Vlaamse partijen heb ik het moeilijk.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden