Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2019, 18:40   #143
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Zoals ik elders al zei ken ik iemand met een zwart meisje en die heeft van school moeten veranderen vanwege de moslims aldaar, die zijn extreem racistisch tegenover kleurlingen zonder religie. Waar moet zij dan naartoe?

Met congolezen en chinezen of wat dan ook heb ik geen probleem, het zijn die gestoorde inteeltgevallen die ik niet moet hebben. Volgens mij is het daarom dat ze BLO'rs nu richting gewoon onderwijs duwen, door de groeiende moslim aantallen zijn het er gewoon te veel om het BLO netwerk te vergroten.

Als er Roma of Moslims in de klas zitten gaat het niveau onvermijdelijk omlaag, inteelters zitten 10 IQ punten lager en omdat ze de kleuterklas overslaan hebben ze nog een extra achterstand die ze heel hun schoolleven meesleuren. Ik wil de beste kansen voor mijn kind en als ze me verplichten om daarvoor een 'racistische' keuze te maken dan is dat maar zo.
Maar als ze in de minderheid zijn kunnen ze de boel niet verzieken. In tegendeel dan is de kans groot dat zij zich zullen spiegelen aan de andere leerlingen, en uit hun gesloten wereld komen.
Het is door het fenomeen van zwarte scholen dat er nu hele groepen zijn die totaal los staan van de maatschappij, in hun eigen wereld leven. Mensen die dikwijls in België geboren zijn.
tomm is offline