Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2022, 20:12   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Thumbs down Kremlin dictatuur wil feitelijk heel Europa veroveren (vb Pussy Riot)

Onderwerp:
Kremlin dictatuur wil feitelijk heel Europa veroveren (vb Pussy Riot)


Analyse

1) Feitelijk is de oude Perestoyka in Rusland na de val van de USSR toch mislukt nu, omdat Rusland olv Poetin, KGB en Kremlin en al die Russische OLigarchen, incl hun Marionetten buiten Rusland (vb Thierry Baudet, Marine la Pen, enz) nu feitelijk hetzelfde is verworden als oude Communistische Dictatuur compleet met de STRAFkolonies, ref onder Pussy Riot, vrouwelijke activisten in Russisch Orthodoxe kerk.


2) Ik geloof dat Poetin niet alleen staat, omdat miljoenen Kremlin gasten hem ondersteunen en achter hem staan en PRO GROOT Rusland zijn, met kracht, bloed en grof barbaars geweld. Zie Marioepol, Kiev, enz ik had zoveel barbaars oorlogsgeweld totaal niet verwacht. Bombarderen van tientallen ziekenhuizen met babies en oude bejaarden, gewonde militairen, dit is erger dan barbaars, zelfs adolf hitler presteerde dit niet geloof ik, toen zij Nederland begonnen te bombarderen met continue tapijt bombardementen in hartje Rotterdam. Ziekenhuizen in Rotterdam werden zeker wel geraakt, zonder gerichte schotten, zoals de Russische barbaren het nu presteren. Echt Teleurstellend ok en het is absolute HI TECH anno 2022. Het maakt mij verdrietig en mijn eigen zelfmoord als stille protest kan nu niemand helpen.

3) Wieroe en ik hebben afgelopen week toch samen besloten om in een internationale briefboek, openbaar advies te geven aan Poetin, kremlin, KgB, hele russische volk en al hun marionetten internationaal, geheel vanuit DIERLIJK oogpunt ok. Ik ga nog brainstormen met de vogels, meeuwen, nijlganzen, honden, straatkatten ed in mijn buurt. De Delftse Dieren gaan deze gasten nu een advies geven en ik ben feitelijk nu een doodgewone goudbruine, Indiase Surihindoe Intel aapje. Voel mij ook beter zo ok, zo raar.

4) Poetin is een zielig manneke, te kleine lul, zwak mannetje, zieke schizofrene freak, principeloos, meedogenloos, gaat over lijken, megalomaan, vrouwenhater, ........... maar ook in Nederland zitten zulke ziekelingen in de politieke top, voorbeelden genoeg.

5) De Wereld is zieliger geworden sedert het begin van de Russische invasie en totalitaire oorlog met Holocaust tegen de arme, onschuldige Oekrainers. Maar hou er rekening mee dat Poetin en hele Kremlin top nu heel Europa willen destabiliseren via het GAS en Olie wapen, en nu de armoede toe genomen is, kan er hier een totale burgeroorlog uitbreken, zodra mensen dus HONGER krijgen, en de straten gaan bestormen met lege, knagende maagjes. De lege maagklep he zal binnenkort spreken in heel Europa. De destabilisatie van Europa is nu begonnen denk ik.

6) Wie heeft hier een mening over?? Zullen het Kremlin en de KGB ooit toch hun kans pakken om heel Europa aan hun stijve bajonet te rijgen via de bleke, geile Europese reetjes?? Europa is aan de vooravond van een nieuwe HOLOCAUSt denk ik nu.

7) En nog een ding, kan gesteld worden dat Rusland nu tot een Christelijke Theocratische Dictatuur is verworden na 20 jaar Perestoyka, val communisme en Berlijnse muur???

8) NU wordt POetin toch flink gesteund door zijn homofiele bilmaatjes in India en china. En dat maakt de wereld nog zieliger nu. HARDE ideologische en raciale Tweedeling is een hard feit van onze hele wereldse onbeschaving. Einde Wereldbeschaving is nu gerealiseerd denk ik.


---------------- REF Pussy Riot meiden veels te zwaar gestrafd door Ruissisch Orthodoxe Dictatuur

https://www.nu.nl/buitenland/6200012...dbezorger.html



Leider Pussy Riot komt weg uit Rusland door vermomming als maaltijdbezorger
11 mei 2022 06:30 Laatste update: 8 uur geleden
325 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Maria Alyokhina, de leider van de punkband Pussy Riot, heeft Rusland dinsdag verlaten, vertelt zij in een interview met The New York Times. De 33-jarige activiste stond onder politietoezicht, maar wist te ontkomen door zich te vermommen als maaltijdkoerier. Zij bereikte Litouwen via Belarus, met hulp van vrienden en een Europees land.

Alyokhina was in februari gearresteerd en vervolgens onder toezicht geplaatst. Het was de zoveelste stap van de Russische overheid tegen een lid van de groep die uiterst kritisch is over de machthebbers in het Kremlin.

In 2012 werd de activist veroordeeld tot twee jaar strafkamp omdat ze in een kerk met een zogeheten punkgebed had geprotesteerd tegen president Vladimir Poetin. Ze bleef kritiek leveren op de onderdrukking door Poetin.

De Russische machthebbers plaatsten meerdere leden van Pussy Riot op een lijst met zogenoemde buitenlandse agenten om hen te intimideren en hun invloed te beperken, aldus de oppositie.

Maria Alyokhina, the activist and Pussy Riot band leader, escaped from Russia disguised as a food courier to evade the police, as President Vladimir Putin cracked down harder to snuff out any criticism of his war in Ukraine. https://t.co/LwkU4F4rbC

nytimes
nytimes
21:50 - 10 mei 2022

Dreigende verbanning naar strafkolonie

Aloykhina zat in het afgelopen jaar zes keer vast, telkens voor vijftien dagen. In april lieten de autoriteiten weten dat haar huisarrest zou worden omgezet in een verblijf van 21 dagen in een strafkolonie. Daarop besloot zij dat het tijd was om Rusland - in elk geval tijdelijk - te verlaten.

Pussy Riot telt nu ongeveer twaalf leden. De groep bereidt zich voor op een tournee door Europa. In IJsland zal de groep optreden tijdens een evenement dat is georganiseerd door pro-Oekraïense activisten.
Door: NU.nl Beeld: Getty Images
Lees 325 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Lees meer over:
Pussy Riot
Muziek
Media en Cultuur
Oorlog in Oekraïne






https://www.nu.nl/buitenland/6200012...dbezorger.html
------------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden