Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2022, 19:11   #96
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Tot de normaal begaafde mensen met gezond verstand kun jij jezelf inderdaad niet rekenen, wat vanzelfsprekend is dient je uitgelegd te worden maar zelfs dan snap je het nog niet en vaak weet je niet eens meer wat je zelf schrijft.
bedankt voor het bevestigen van wat ik schreef.

Citaat:
Je weet weer niet meer wat je zelf schrijft, je had het niet over het virus maar over lockdowns, lees je eigen schrijfsels nog eens opnieuw.
Als we niet van het virus af zijn verwacht ik dus vanzelf ook niet van lock downs .

Citaat:
Enkel normaal begaafden met gezond verstand kunnen dat blijkbaar doorzien, domme onwetenden geloven het zelfs niet als de ontmaskerde leugenaar zelf nog komt vertellen wat ie voor ze in petto heeft.
We zullen het zien in het najaar.
wederom een bevestiging van mijn claim.


Citaat:
Dat weten we wel want die zijn ziek en zijn dan pas besmettelijk.
onjuist , bovendien lopen er ook gewoon zieke mensen rond , ze liggen niet allemaal in het ziekenhuis of thuis op bed.

Citaat:
Voor angstige idioten was en is de situatie dat gezonde mensen maar in quarantaine moeten om verspreiding van een virus tegen te houden dat ze niet hebben.
gezonde mensen moet je niet gaan mengen met geïnfecteerde , simpel zat.

Citaat:
Nonsens bij gebrek aan argumenten.
Mijn conclusie wordt bewezen door de vastgestelde feiten ná de lockdowns.
Of durf je nog belachelijk te ontkennen dat de nutteloze lockdowns de virusverspreiding niet hebben tegengehouden en een drogreden waren om onze vrijheden te kunnen inperken en de economie daadwerkelijk schade hebben toegebracht? Er zijn geen bedrijven/handelaars failliet gegaan?
Bewijs dat dan maar eens ipv te leuteren over conclusies.
u mag zo veel persoonlijke aanvalletjes lanceren als u wil, dat maakt uw claims nog niet de waarheid. U claimt dat geen enkele vorm van lock-downs nut hebben gehad, hetgeen onmogelijk is om te weten.

Dat is te ingewikkeld voor jou, daar is geen beginnen aan want dat gaat jouw (on)gelovig petje ver te boven, daarvoor moet je als normaal begaafde mens met gezond verstand kunnen redeneren, de definitie van feiten kennen, kunnen herkennen en willen begrijpen, logische gevolgtrekkingen willen en kunnen maken en verbanden kunnen leggen en jij begrijpt en weet niet eens meer wat je zelf schrijft in een vorige reactie. [/quote]

Wederom bedankt voor het bevestigen van mijn claims over echte complotdenkers. "Wij zijn slim en wakker en weten alles", een houding die serieuze discussie onmogelijk maakt, en misplaatste arrogantie is.
U weet helemaal niets van mensen die anders denken dan u . Wie dat wel denkt te weten is vaak nog jong.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden