Los bericht bekijken
Oud 30 september 2019, 19:18   #168
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.001
Standaard

Ik ben van oordeel dat het mogelijk moet zijn dat iedereen naar zijn kunnen en geleverde prestatie het maximum mogelijk moet kunnen verdienen.

Dominique Leroy werd zoals in dit sjoemel land steeds gebeurd door jaloezie door de hakmolen gedraaid en met toxische beschuldigingen overladen als dank voor geleverde prestatie!.

Dan is men verwonderd dat geen enkel capabel en voornamelijk Vlaamse persoon nog in dit land verantwoordelijkheid wil nemen. Met het risico om daarna door jaloezie en bagger van vakbonden enz. levenslang geblameerd te zijn. Met einde carrière als gevolg.

Daarom worden al onze prachtige bedrijven verkocht aan het buitenland, daarom zitten steeds meer buitenlands bewindvoerders hier aan het stuur.

Hier word iemand die uitzonderlijk presteert verketterd en gestraft door ziekelijk jaloerse individuen… er was hetze tegen Eddy Merckx enz. enz. enz. >>>>men moet hier maar op prestaties of de prestaties van het bedrijf gelauwerd worden en onmiddellijk begint de bagger waar de pers gretig aan mee doet als ramptoerist organisatie.

Alleen de doden krijgen even goedkeurend hun uitvaart! Onder motto: over doden niets dan goed.....

Als BDW dan zegt dat we onze regio en onze geschiedenis, kunnen en verwezenlijkingen, de mensen vroeger en nu meer moeten eren is de kritiek algemeen. Uit schrik dat er verwacht zou worden dat men zou moeten presteren in plaats van langs de weg te staan schreeuwen.

Totaal verzuurde boel is het hier word goede huisvader/moeder moet tegen op boksen. Hier worden zéér goed presterende mensen even veel (of weinig) betaalt als klungels, leeghangers, parasieten of niets kunnende inwijkelingen.

Waar buitenlandse gelukszoekers voorrang krijgen en bescherming krijgen op de laagste tot aller hoogste functies >>> van geïnsinueerde vluchtelingen tot buitenlands toekomstige PDG, alles is goed als het maar buitenlanders zijn die de functie hebben, daar mag géén Kritiek op gegeven worden!!!

Gortig gewoon! Ook hier weer zag is de nijd en jaloezie er afdruipen.

Voornamelijk van hen die en maatschappij idee hebben om er niets voor te doen en vooral respectloos alle verantwoordelijkheid bij de staat/stad leggen, als vervanging van mama en papa. Dat er dan mega schulden zijn willen ze dan even hypocriet gemakzuchtig in kuddevorm met rode vlaggen en gele jasjes niet aanvaarden, want dat is dan natuurlijk ook weer de schuld van de staat
…..en de rijken waar kwijlend van jaloesie naar gewezen word.
Zoals ooit de joden werden voorgesteld door de nazi propaganda, preekt men nu opkruiende taal tegen de veronderstelde "rijke" personen.

Bedrijven zoeken en vinden daardoor géén personeel meer …. Op termijn word dit de totale implosie van onze regio. ….. Geen werknemers die willen en geen bedrijfsleiders die willen……

Gelukkig ben ik nu oud en heb ik de tijd mogen meemaken dat de mensen werkten en vooral beroeps eer hadden, zich schaamden voor klungelig werk en strevend naar perfectie ondanks dat er veel minder machinale hulp voorhanden was. Zelfs Tevreden waren dat ze na verlofperiode weer aan het werk mochten!!!!!

Daarom ben ik van oordeel dat het mogelijk moet zijn dat iedereen naar zijn kunnen en geleverde prestatie het maximum mogelijk moet kunnen verdienen.
Waardoor deze regio weer vooruitgang zal ervaren zoals van 1950 tot 1980. De mensen kochten mooie textiel tot Haute couture tegen over nu massa productie confectie vodden.

De mama's en oma's kochten gouden juwelen en liepen er onbevreesd trots mee op straat in 1950 tot 1980, dit als bewijs van hun geleverde werk of prestaties en werden er voor gerespecteerd!!!!
.
Nu word dit openbaar vertoon nog alleen gedurfd door drugverkopers en co.

De mensen kochten mooie meubels in mooi leder of eik, cristal verlichting enz.... nu koopt men dure pallenlatten al of niet met patten-zakken overtrokken bij ikeaa.
Modern...mijn Kl**ten

Toen ging het land en iedereen hier er op vooruit, zo strek zelfs>>> dat huidige generatie er nu nog volop op lauwert tot die vrucht, de centjes van opa en oma ook uitgeknepen zal zijn!!!! door kleinkinderen en de staat om .....te spijzen met gunsten
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden