Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 22:54   #24
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Poll submitted.
Very comprehensive.

I missed one option under the question:
Citaat:
In which media do you most commonly come across fake news? Select the most relevant options.
=>
Trump & Trump friendly media & Trump administration

-----------------------------------------------------------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat vertellen ze ons toch zo graag... Maar neem jij alles wat onze Vlaamse media vertellen nog voor vol aan???
Neen, Ik vergelijk.
Citaat:
De hele hetze over Francken nu, een vrije, objectieve en het volk inlichtende media totaal onwaardig...
Sorry, ik volg dat niet eens, niet in de media en niet op politics. Als het belangrijk wordt, dan wel.

Citaat:
Nep van voor tot achter en van achter tot van voor...
Weet ik dus niet

Citaat:
En als onze media in privéhanden zijn, wat ze ook gedeeltelijk zijn, waarom moeten ze dan openbare ondersteuning krijgen???
Omdat vrije media van nationaal en democratisch en cultureel belang zijn, van essentieel belang zijn.
Citaat:
Of moeten we inzien dat zelfs privé niet meer altijd privé is???
Er is regulatie voor privé en openbaar. De vrijheid van pers wordt zeer ruim toegepast.

Er zijn fact checks en je kan je overal informeren. Ik doe dat in minstens vijf talen.

Ik ben coöperatief lid van een paar nationale en internationale dagbladen

Belangrijker dan het woord privé is de mate van onafhankelijkheid van de redacties van ide invloed van inversteerders, reclamevoerders en overheid.

Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2017 om 23:12.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden