Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 17:00   #90
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
***zucht***

Leer toch eens logisch denken.
Leer toch eens het verschil tussen "A is onmogelijk", "A is niet waar", "er is geen bewijs voor A", "er zijn geen aanwijzingen voor A", enz ...

forumspook had het daar ook uitermate moeilijk mee.
Firestone, je bent niet objectief. Je bent té rationeel. Dat doet me denken aan die discussie's over leven na de dood. Niemand kan bewijzen dat er een leven na de dood is, maar wie kan bewijzen dat er géén leven na de dood is ? Firestone mischien ?
In ons geval -het wel of niet bestaan van Aliens - is er echter wel iets tastbaar dat in de richting van hun bestaan verwijst : de verhalen over UFO's, de hele geschiedenis door, en dit in zowat alle werelddelen . Legendes over zogezegde goden, in vuurspuwende machine's die door de lucht vliegen, van alles doen ontploffen enz enz. Ter vergelijking:In eilandjes rond Australië worden vandaag nog nep-vliegpleinen gebouwd, om de god "Cargo" over te halen zich daar neer te zetten, en cadeau('s uit te delen. Dat komt van de Amerikaanse troepen die daar basissen hadden in de 2 de wereldoorlog, en aan de bevolking Cola, chewing-gum en conserven uitdeelden. Die mensen dachten dat de Yankee's goden waren... Wel, in vroeger tijden zou het best kunnen dat Aliens contacten hadden met mensellijke bevolkingen, en door dezen als goden aanzien werden ...
Ik weet het, ik weet het, niet rationeel, niet bewezen blablabla.
Maar nu hebben we verdorie ook geleerden, astronauten , militairen, lijnpiloten en nog een hoop andere mensen , die OOK komen vertellen dat zij UFO's GEZIEN hebben ?!...En zelfs d?*n !!!! Is het nog niet goed genoeg voor jou om er zelfs maar eens aan te beginnen nadenken ! NEE! 100 x NEE ! Zolang het niet 100 % bewezen is , zal Firestone er niet in geloven...

Laatst gewijzigd door piraat : 18 november 2008 om 17:16.
piraat is offline   Met citaat antwoorden