Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2007, 18:23   #40
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik geef helemaal niks toe, ik ga het zelfs nog eens herhalen:
Ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dat mijn horizon als links nationalist véél breder en verder is dan die van u.

Ik zie jou dat niet ontkrachten.
Je ontkracht jezelf al zo goed dat ik me die moeite zal besparen...

Citaat:
bollocks, je toont alweer aan dat je niet weet waar je het over hebt want er is nergens sprake van nationale terugplooi.
Waw, wat heb je toch altijd mooie Engelstalige argumenten... Met "bollocks" heb je echt wel iedereen overtuigd.

Maar laat ons even ernstig doen, beste Pelgrim. Je hebt op dit forum duidelijk partij gekozen tegen Europa, tegen de Europese integratie, tegen het Europese federalisme, tegen de Europese communautaire methode. Je hebt een confederalistisch, intergouvernementeel Europa verdedigt, wat de facto een verwijdering van alle Europese bevoegdheden inhoudt.

De EU zou dan degenereren tot een lokale afdeling van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Als je beweert dat het confederalisme iets anders inhoudt dan de nationale terugplooi, dan ben je ofwel een bedrieger, ofwel gewoon slecht geïnformeerd (ik denk eerder het laatste).

Het is gewoon een juridische en politieke evidentie dat als alle beslissingen terug op confederale wijze, d.w.z. met unanimiteit moeten genomen worden, de EU degenereert tot een klassieke internationale organisatie. Exit sui generis.

Ik heb je deze evidentie al meermaals onder de neus geschoven, maar nooit heb ik een antwoord ontvangen.

Citaat:
SP.A heeft daarentegen al genoeg bewezen... reactionair en asociaal te zijn. Ik heb dus véél meer vertrouwen in pvda en cap dan in u of die salonsossen van SPASPIRIT.
In de politiek komt het aan op resultaten. Lenin wist hoe ze te bereiken, PVDA & CAP hebben keine Ahnung... En SFL kommt nicht in Betracht.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline