Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2016, 10:49   #29
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ONZIN

Er bestaat geen virtueel failliet in de Belgische rechtspraak, men is niet bijna zwanger ,maar er bestaat wel een economische toestand waarin men niemand meer kan betalen en waarin de kredieten geschokt zijn (men kan nergens meer lenen ) ;Men heeft dan nog 1 maand om zelf de boeken te gaan neerleggen. Of men geeft geen gevolg aan dit wetsartikel ,en riskeert eenvoudige bankbreuk , en trekt de zaak eindeloos juist omdat men niet wil failliet gaan.
In al mijn sterfhuisconstructies was de onderneming in een virtueel economische toestand.Geen kredieten en geen geld.

Men is slechts dan failliet als een rechter het heeft uitgesproken "niet de dag ervoor of de dag erna "
ik snap niet goed wat u hier doet, behalve uitleggen hoe geweldig u zelf bent!
Uw onderwerp heeft weinig tot niets te maken met maatschappij en samenleving, wel is het reclame voor u zelf en uw praktijken.

Dat lijkt me niet de bedoeling van dit forum, misschien doet u het beter onder " economie" of zo?
U stelt trouwens niet echt een vraag maar wil verbluffen met uw eigen antwoorden, op uw stellingen, echt, denk niet dat u hier op uw plaats bent?
alice is offline   Met citaat antwoorden