Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2016, 11:42   #38
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus wat je in wezen deed is bij een bedrijf in moeilijkheden nog een zware schuldeiser toevoegen: jezelf.

Wat is daar het nut van, behalve zelfverrijking?
anders Is het de curator en die krijgt 20 procent op het gerealiseerd activa !!

en ingeval van de durator heeft de bedrijfsleider niets meer ,en in mijn geval heeft hij nog het beste uit zijn zaak. Deze bedrijfsleiders hebben nooit gediskuteerd over mijn erelonen ,NOOIT.

en lees nu eens eindelijk dit ,dan had je dit allemaal geweten.

Meer dan 60 artikels over dit onderwerp verschenen er in de tijdschriften en kranten waaronder als voornaamste :

 cover Trends 8 /15 september 1994 'de listige liquidator
 cover Trends/Tendance 14 maart 1996 ' on a liquidé plus de 300 entreprises '
 Dubbel artikel 6 en 13 juni trends ‘De liquidatie van de liquidator’
 verscheidenen hoofdartikels en insides in de periode 1994-1997
 (Zie inside trends .14.10.99 “De listige liquidator –processen beginnen.”
 Zaterdag editie financiële tijd (15-21 november 1994 'e liquidatie van de ODB groep '
 Stads figuur in het nieuwsblad 'DE KRISTUS DER GEFAILLEERDEN '
 Ontwerp van het gerechtelijk akkoord 'nota van de eerste minister inzake frauduleuze faillissementen '329/17-95/96. Blz 27 en volgende
 Diverse wetswijzigingen en voorstellen inzake de vereffeningswetgeving zie amendementen van mr Viseur en MrVandeurzen en mr Van Hoorebeke.(329/17,95/96)
 De sterfhuisconstructie werd ook zeer actueel in de standaard 4 februari 1998 aangaande de sterfhuisconstructie van Franki.

Als U een jurist bent, dan bent U jonger dan 50 want iedere jurist ouder kent mij gegarandeert en weet wat een sterfhuisconstructie is.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden