Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2017, 18:41   #221
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb vandaag kriegsspiele gehad ,advocaten kunnen er niet mee lachen dat ik al die arresten uit mijn hoofd opsom ,meer nog als ik dan vraag of ze even een bepaald tijdschrift, dat achter hen op het schap staat , even willen nemen en kijken op bladzijde ... tweede alinea ,dan brengt dat soms een ijzige atmosfeer in het bijzijn van de klant.
ik laat duidelijk zien dat ik in deze materie met kop en schouder boven hen sta en dat komt altijd arrogant over.
Men kon er geen speld tussenkrijgen deze middag en ze moesten toegeven dat het een Comaneci constructie was (de perfecte 10) en geen zero coma zero zero zero zero zero cinco contador constructie was.

Is er een psychiater in de zaal ?

Het internet is een openbare plaats waar zelfs de meest bizarre gevallen aan bod komen, en het hoeft derhalve niet te verbazen dat we ook op dit forum eerder al her en der een nutter gehad hebben wier symptomen op korte tijd alsmaar erger werden en die intussen ongetwijfeld in een gesloten instelling verzorgd wordt.

Zo was er ooit een die beweerde dat een bepaalde bevolkingsgroep sowieso van negroïde afstamming is, hetgeen van mij op slag een zwartje maakte, zij het weliswaar eentje dat er in recordbrekende mate als een blanke uitziet.

Het is niet altijd evident om sereen te bepalen hoe je met dergelijke gestoorden op een forum omgaat, maar vermits de sfeer vorige keren grotendeels binnen het ludieke bleef hebben enkele forumdeelnemers toen in overleg de waarachtige waanzin met ogenschijnlijke waanzin bestreden, en dat heeft kennelijk goed resultaat gehad.

Gelet evenwel op het feit dat de intentie van de nutter in dit geval veleer malafide dan ludiek is, denk ik dat er inzake betrokkene uiteindelijk stronger medicine en dus ingrijpender psychotherapie zal nodig zijn…..
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden