Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2020, 16:17   #56
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Moh zeg, wat een toeval, PRECIES de argumentatie die we vandaag zien op Twitter bij Herr Von Grieken, VB Fuhrer.

https://twitter.com/tomvangrieken/st...62337323216896
Als je wilt insinueren dat ik mijn denkwerk door Tom Van Grieken laat doen dan heb je het mooi mis. Mijn post waar ik ook zo een vergelijking maak dateert van gisteren en gaat over 2 VRT berichten.

Wanneer de reguliere media in alle Westerse landen decennialang systematisch dezelfde islamofiele partijdigheid vertonen dan is het niet verwonderlijk dat miljoenen mensen onafhankelijk van elkaar tot dezelfde conclusie komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je hebt tot nu toe geen enkel inhoudelijk excuus kunnen geven voor de islamofiele zelfcensuur in de media. In de plaats daarvan laat je ons zien hoe jij jouw denkwerk uitbesteedt aan poco sukkel en mediafiguur Bruno Struys.

Hoe verklaar jij het feit dat de VRT het islamitische motief van de London Bridge terrorist verzwijgt, en het neonazi motief van de terrorist in Hanau niet alleen vermeldt, maar bovendien in de titel zet?

Bonusvraagje: Waarom was er zoveel ophef toen de Washington Post het IS-zwijn Abu Bakr al-Baghdadi in eerste instantie een "austere religious scholar" noemde bij zijn dood? Is die ophef een voorbeeld van het "Hostile media" perceptieprobleem waar jouw mentor Bruno Struys ons mee heeft laten kennismaken?
vanderzapig is offline