Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2005, 14:44   #146
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Voor wat ROB KLOP uitstak moesten geen wetten aangepast worden: het SWB was al ruim voldoende, mja, wie sprak er over "bevriende rechters"??
Het zwart behang altijd weer..
Blijkbaar is de zaak geseponeerd wegens wederzijds geweld. Jammer genoeg past dat echter niet in uw kraam, en blijf je de hele zaak maar op Verreycken steken, gevolgd door insinuaties over beïnvloeding van het gerecht...

Citaat:
Om het ZB te veroordelen was de UVRM voldoende: gewoon deze opnemen in het SWB (had vroeger moeten gebeuren!) en d�*t is het wat jullie de regering verwijten:
is de UVRM "�* la carte"?? Ik weet dat dat dat is lang een officieel ZB-standpunt geweest is(binnenskamers nog, schijnbaar...) updaten, mannetjes!!
Blijkbaar heeft men de wet toch meerdere keren moeten aanpassen, en heeft men ook de grondwet moeten aanpassen om het VB te kunnen aanpakken voor een rechtbank die meer kans op succes bood. Uw UVRM verhaaltje klopt dus niet.

Citaat:
A. Snor is al lang dood
Gelukkig maar. Toch een goede poging van je om mij aan Hitler te linken. Blijkbaar ontbreekt het aan echte argumenten?

Citaat:
En dat zouden wij dan moeten ernstig nemen!?
Wat een geluk dat we jou nog hebben om dergelijke volwassen commentaar te geven he "Distel" (ahum ahum).
Blijkbaar kwam mijn opmerking wel aan. 8)

Citaat:
PS distels, dat wordt toch bij het onkruid gerekend, of niet?
Zo te zien hebben we dus allebei nicknames die helemaal niks met onszelf te maken hebben.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline