Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2018, 00:05   #10938
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is een verschil in perspectief natuurlijk, oekraiense journalisten lijken de onvermijdelijkheid van de actie beter te begrijpen en zijn zeer supportief. kijk maar eens op de twitteraccount van maxim eristavi.

en niemand behalve trollen, twijfelt aan het verhaal errond. ik betwijfel wel of jij het verhaal wel kent, ik denk het niet.
De reden blijkt de lijst met 30 namen te zijn die de sbu nu heeft bemachtigd. als dat klopt is dat alle justificatie in de wereld voor deze stunt.

dat is koude bonen vreten voor de russen.
De overheid beweert dat een kerel dood is, vermoord, de volgende dag is hij plots springlevend. Dat in een land dat nog geen enkele van de vele moorden op een journalist heeft opgelost de laatste 10 jaar... een land ook dat tientallen kranten, televisiekanalen, boeken, sociale netwerken, etc. heeft verboden. Ik ken het verhaal errond ook niet... maar ik denk dat niemand dit geloofwaardig acht, behalve naïeve hardcore believers zoals U.
Een stunt is het zeker, een stunt van een desperaat regime dat aan het verkommeren is en aandacht wil van het Westen. Aandacht heeft het regime gekregen, dat wel...

Even serieus, als hij en de Oekraïense autoriteiten blijkbaar op de hoogte waren dat een huurmoordenaar hem zocht, kon hij gewoon op een veilige plaats verblijven, en konden de autoriteiten een trap spannen voor de huurmoordenaar. Dit verhaal is te bizar voor woorden en tast de Oekraïense geloofwaardigheid ten zeerste aan. En dat vind ik niet alleen maar ook westerse media. (zie boven)

De Russen vreten geen koude bonen, volgende week begint het meest prestigieuze evenement ter wereld in Rusland. Geen enkel westers land boycott dit evenement. De economie trekt ook weer aan. En wat heeft Oekraïne? Oorlog, miserie, verloedering, etc. Ik ben daar niet blij om, want ik hou veel van Oekraïne. Maar duidelijk is dat de huidige elite van Oekraïne het land in de verkeerde richting stuurt en moet verdwijnen. Ik zeg niet dat Rusland volledig correct geregeerd wordt. Maar wel vergeleken met Oekraïne.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 juni 2018 om 00:16.
tomm is offline   Met citaat antwoorden