Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2017, 23:57   #107
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Wat op papier staat is dat, na WOI, zware pogroms in Rusland plaatvonden, waardoor 6.000.000 Joden in levensgevaar waren.
Dat steeds wederkerende getal van die periode in Rusland, mag hier wettelijk ook ontkend of bijgesteld worden.
Citaat:
Dat klopt. En dan?
Niks te maken met 6.000.000 doden onder de Nazi's, hé...
Van die periode mag dat dan weer niet…
Citaat:
Allé allé, niet zeveren, hé. Waarom zouden Amerikaanse of Engelse, of zelfs Zweedse negationnisten dat tegenonderzoek niet kunnen doen? Bon ok, JIJ zal dat tegenonderzoek hier in Belgie niet mogen doen, maar zoveel bronnen liggen hier niet, en in alle eerlijkheid, je zal eerst nog flink wat boterhammen moeten eten om zelfs te begrijpen wat "wetenschappelijk onderzoek" betekent.
Ja, over onderzoek gesproken…
Ik heb je enkele posts geleden de kans gegeven, om gerelateerde info over die periode te ontkrachten, maar waar je als ’n angsthaas op reageerde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Bla bla bla, dat verhaal is al zo afgezaagd, dat ik er zelfs geen tijd in steek. Zeker niet in deze topic.
De echte reden van je weigering tot weerlegging van die posts is gewoon je argumentloosheid, dezelfde als die van Zjaak & Panda toen ik hen 'n tijd geleden hetzelfde verzocht.

In alle eerlijkheid ? Ge zult precies zélf nog flink wat boterhammekes moeten eten…
Citaat:
BTW, dat getal tussen 1 en 2 miljoen is onveranderd sinds meer dan 50 jaar, uiteraard met de nodige variatie binnen die marge.
‘Met de nodige variatie…’, juist, ja…Of anders mss mits de nodige creativiteit, om die geponeerde aantallen geloofwaardig te houden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden