Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 18:58   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard Wie the fuck is Anneleen Van Bossuyt ?

Daar was zo wat zever dat er bloedarmoede zou zijn in de hogere rangen van de nva.
Maar als je dan dit leest, dan moet je toch besluiten dat, alhoewel de naambekendheid nog zwaar ontbreekt, er toptalent aanwezig is.

Onthoud de naam van een van je volgende ministers !
Onthoud haar gezicht:



titel: Anneleen Van Bossuyt verkozen tot een van de meest invloedrijke Europarlementsleden
link: http://www.n-va.be/persbericht/annel...arlementsleden

Citaat:
11 september 2017, over deze onderwerpen: Europees Parlement

Naar aanleiding van de State of the European Union heeft de Europese onafhankelijke waakhond VoteWatch Europe een lijst opgesteld met de 70 (van de 751) meest invloedrijke Europarlementsleden van dit moment. Anneleen Van Bossuyt prijkt op plaats 29 (*). Bij de Belgische parlementsleden komt ze daarmee op de tweede plaats en moet ze enkel Guy Verhofstadt laten voorgaan. Van Bossuyt reageert erg tevreden: “Het geeft voldoening dat mijn harde werk in het Europees Parlement zijn vruchten afwerpt. VoteWatch Europe geldt als een autoriteit in de Europese politiek.”

Van Bossuyt werd in juni 2017 unaniem verkozen als voorzitter van de commissie Interne markt en consumentenbescherming en werd hiermee de jongste vrouwelijke voorzitter ooit. Van Bossuyt: “Deze goede score heeft echter niet enkel met mijn nieuwe positie te maken. Bijna de helft van de punten wordt gegeven op basis van de dossiers die ik succesvol door het Europees Parlement geleid heb. De voorbije jaren boog ik me onder meer over betere rechten voor reizigers, meer middelen voor wetenschappelijk onderzoek en het wegwerken van de Europese grenzen voor abonnementen zoals Netflix en Telenet Play Sports.”

Hoewel er geen directe gevolgen verbonden zijn aan deze verkiezing, biedt het wel een goede indicatie naar welke stemmen het meest geluisterd wordt. Van Bossuyt: “Dit geeft me alvast een boost om mijn positie nóg meer te gebruiken om de Europese visie van de N-VA en de belangen van de Vlamingen in Europa nog sterker te laten gelden.”

Van Bossuyt is bovendien het tweede snelst stijgende parlementslid op de lijst, na parlementsvoorzitter Tajani: “Het gaat inderdaad snel. We zitten in de tweede helft van de legislatuur, ik ben tevreden dat ik hier ondertussen volop concrete zaken voor de burger kan realiseren.”

(*) http://www.votewatch.eu/blog/updated...dividual-meps/
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden