Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2023, 22:37   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.622
Standaard Pedo lobbyist bedreigd en trekt zich terug, Pim Lammers kinderboekenschrijver

Onderwerp:
Pedo lobbyist bedreigd en trekt zich terug, Pim Lammers kinderboekenschrijver


Analyse:

1) Dramatische tijden voor kinderen in Nederland, de pedo lobby is bezig de kinderen te vernietigen en dit moet stopgezet worden, het is erger dan crimineel zijn of seriemoordenaar ok.


2) Ik ben al nu zes jaar bezig met mijn eigen zelftherapie in de vorm van mijn HHM 100 % Waldo mode/ fashion en het heeft mij toch sterk laten doorgroeien, nu heb ik overal straatvriendinnen gemaakt en de kinderen vinden mij zeker een wandelende kerstmisattractie. Leuk, leven is tijdelijk dus waarom zou je niet elke dag als kleurrijke kanarie mogen rondlopen? Toen ik in 2017 begon met de openbare HHM mode werd ik wel beschuldigd van pedofilie en kinderlokkerij, en nu na ruim 6 jaar heb ik alles verder ontwikkeld en alle kinderen hebben ervan geleerd in mijn buurt denk ik. De HHM mode van mij is toch geen blanke HOMO mode en ook geen Koelie HOMO mode denk ik en dit moet ik nog uitzoeken.
zie hier de link naar mijn 3000 foto's in typische HHM 100 % Waldo mode/ fashion:
https://eu.zonerama.com/dewanand/707692


3) Pedofilie is toch een ernstige psychische ziekte ok, en ik kende er een paar van persoonlijk. Het is een seksuele ontwikkelings stoornis en ook heterofiele mannen lijden eraan. In een normale wereld moeten mannen toch van jongs af aan leren om op natuurlijke wijze met sletterige en hoerige meiden te seksen en dit is nu verstoord in Nederland denk ik. Er zijn misschien toch te weinig full time sletjes en hoertjes nu in Nederland en het is een maatschappelijke sekscrisis. Men zou werkloze meiden toch moeten stimuleren om full time sletjes en hoertjes te worden via een basisloon systeem denk ik. OF men zou het Polygaam huwelijk moeten legaliseren, oa vooral meerdere meiden die met meerdere mannen legaal mogen samenleven in een huishouding, wat mij betreft tot gang bang huwelijken van 10 tot 50 personen dan maar. Zonder normale heterofiele seks geen normale maatschappij denk ik.

4) IK moet nog COC Haaglanden op dit punt aanvallen, omdat zij heimelijk toch pedofilie promoten en ondersteunen en dit kan dus niet getolereerd worden. Het moet normaal blijven en kinderen moeten zich veilig kunnen voelen overal. Pedo lobby uitingen moet strafbaar worden gesteld. Laat kinderen maar gewoon in hun gewone, onschuldige, paradijselijke kinderwereld blijven, net als in EDEN, en later pas die zieke volwassen wereld ontdekken. De bijbel heeft ergens een hogere wijsheid ok, EDEN uit het hoofdstuk Genesis is ahw de onschuldige kinder fantasie wereld, zonder zonden, en zonder kennis, ja er is een parallel.


================================== ziehier he, zieke vent de pim lammers
https://www.nu.nl/cultuur-overig/624...reigingen.html


Pim Lammers trekt zich terug als dichter Kinderboekenweek vanwege doodsbedreigingen
Door onze nieuwsredactie
04 feb 2023 om 16:59Update: 5 uur geleden
1.6K reacties
Pim Lammers heeft besloten zich terug te trekken als schrijver van het Kinderboekenweekgedicht 2023, nadat hij doodsbedreigingen had ontvangen. "Een gedicht schrijven is mij geen doodsbedreigingen waard", zegt Lammers zaterdag.

De organiserende boekenkoepel CPNB koos naar eigen zeggen heel bewust voor de bekroonde kinderboekenschrijver als kinderboekenweekdichter. "Zijn kinderboeken gaan over een zeer actueel thema: als kind jezelf kunnen zijn."

Lammers kreeg de afgelopen dagen kritiek vanwege een literair verhaal voor volwassenen dat hij in 2015 schreef. Dat ging over de relatie tussen een tienerjongen en zijn trainer.

Dit leidde tot veel boze reacties en doodsbedreigingen aan het adres van de bekroonde auteur. Ook werd hem verweten een "pedofilie-activist" te zijn. De christelijke actiegroep Gezin in Gevaar startte een petitie en Wybren van Haga stelde Kamervragen.

"De beschuldigingen over mij zijn pertinent onwaar en ik heb dan ook aangifte gedaan. De enorme hoeveelheid bedreigingen en de agressiviteit ervan richting mij en mijn dierbaren hebben mij doen besluiten om mij terug te trekken", aldus Lammers.

Ook CPNB reageerde zaterdag op de terugtrekking van Lammers. "We hebben met grote verontwaardiging en ontzetting kennisgenomen van de bedreigingen en vinden het verschrikkelijk dat een auteur aangevallen wordt. De literaire vrijheid staat hier onder extreme en voor de CPNB onacceptabele druk."
Beeld: Marlies Wessels/Pim Lammers
1.6K reacties
Lees meer over:
Media en Cultuur
NUjij: Uitgelichte reacties
Luneau
04 feb 2023 om 20:53
Ik heb het verhaal gevonden en gelezen, want dat leek me wel het beste om er een onderbouwde mening over te kunnen hebben.Het kan dat ik het anders interpreteer dan anderen, doordat ik zelf als kind seksueel misbruikt ben en nu als ervaringsdeskundige met slachtoffers werk. Maar bij deze mijn interpretatie:Het verhaal gaat over een eenzame jongen, die niet in de groep past en die tegen z'n trainer opkijkt. De trainer "groomt" de jongen tot seksuele handelingen. Die jongen nadert puberteit en begrijpt niet goed wat er gebeurt. Hij snapt alleen dat hij eindelijk "positieve" aandacht krijgt en dat dat lichamelijk fijn voelt. Toch is het impliciet duidelijk dat er iets gebeurt wat niet helemaal klopt, doordat er meerdere referenties gemaakt worden naar dat het stiekem moet gebeuren.Mijns inziens een verhaal dat aan de kaak stelt hoe daders van seksueel kindermisbruik te werk gaan en hun slachtoffers manipuleren en hoe de omgeving wegkijkt, terwijl het in het openbaar gebeurt.
Respect: ???? 67
Reacties: ???? 3
Reageer
Berenhap_Sate123
04 feb 2023 om 17:16
Doodsbedreigingen vanachter je beeldschermpje typen is altijd erg eenvoudig. Het gebeurt vanuit een opwelling omdat je het niet eens bent. Dit zou niet zo makkelijk moeten zijn. Echter, hoe is het mogelijk dat iemand als Pim Lammers een kinderboekengedicht mag gaan schrijven? Ik hoorde de commotie hierover en dacht dat het overdreven was. Teksten die Pim Lammers schrijven gaan veel te ver. Natuurlijk is er iets als vrijheid van meningsuiting en moet er veel gezegd kunnen worden maar dit kan toch echt niet? Wat een misstap van CPNB om deze man hiervoor te vragen.
Respect: ???? 64
Reacties: ???? 5





https://www.nu.nl/cultuur-overig/624...reigingen.html
================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden