Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2018, 17:53   #359
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Wat ter zake doet is wat ze,contractueel verplicht,zullen kunnen op de "key-data" vermeld in het offertedossier en wat ze in 2030,allemaal geleverd en allemaal op hetzelfde niveau, zullen moeten kunnen en kosten.....
Mmmja……….

Ik heb hier steeds duidelijk gesteld dat mijn posts in verband met betreffend onderwerp nooit een reflectie zijn van wat ik weet, doch enkel en uitsluitend informatie weergeven welke inmiddels reeds via uw pers en media publiek is gemaakt, en dus van hetgeen iedereen kan weten die zich voldoende inlicht.

Daarnaast geldt uiteraard evenzeer de evidentie van algemene principes en de universele logica, die geen expliciete openbaarmaking behoeft, vermits elk met een minstens modale intelligentie behept persoon die evidentie juist weet in te schatten en dus kent.

Zo heb ik in deze en een andere gelijkaardige discussiedraad van bij het begin gesteld dat eenieder vanzelfsprekend vrij is om het standpunt van uw minister(ie) van defensie weer te geven en desnoods tot in den treure te herhalen – hetgeen u ook in bovenstaand citaat doet – maar dat de uiteindelijke en dus enige doorslaggevende beslissing niet door bedoeld minister(ie) laat staan door uw piloten wordt genomen, doch dat het uw volledige federale regering zal zijn die beslist, gesteund door een meerderheid in uw federaal parlement.

Die stelling, die niets méér of minder is dan de politieke evidentie zelve, heeft mij hier reeds alle mogelijke banbliksems opgeleverd, tot zelfs beledigingen vanwege zelfverklaarde experten ter zake.

Welnu, de door mij gestelde evidentie die bedoelde oenen en kennelijk zelfs een nochtans niet onintelligent persoon als u nog steeds niet blijken te snappen, heeft uw Chef Defensie inmiddels alvast begrepen, en hij heeft dit zelfs onomwonden weergegeven in zijn toespraak op de nieuwjaarsreceptie van uw Defensie te Brussel. U kunt één en ander lezen in dit krantenartikel

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180125_03320902

waaruit ik in verband met de geplande aankoop van nieuwe gevechtsvliegtuigen letterlijk citeer : “Wij hebben een procedure opgestart en een aantal bedrijven hebben een correct dossier ingediend.’ Maar of daarachter een ‘punt uit’ past, dat beslist de regering dus.”

Ergo, voor de hardleersen : als uw haat voor alles wat Frans is u belet om een door mij gestelde evidentie voor waar aan te nemen, wees dan tenminste niet zo dom dat u diezelfde evidentie ook niet van uw bloedeigen Belgische Chef Defensie voor waar wil aannemen.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 31 januari 2018 om 17:56.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden