Los bericht bekijken
Oud 21 december 2017, 14:36   #52
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Klopt. 1.En Brussel is dan ook nog een soort niemandsland tussen Vlaanderen en Wallonië.
Als ik hem te pakken had gekregen ging hij geen schot krijgen maar wel een stevig pak klop.
Wat een vriend van mij eens deed was met een tas die er erg duur uitzag wat rondhangen op Brussel-Zuid als een echte zorgeloze Aziatische toerist. 2. In de tas zaten stenen en een kopie van een cartoon van charlie hebdo, en er op geschreven "cher macaque je baise ta mère".... En ja hoor de vis beet...

De laatste tijd is er meer politie in burger.

Doe zoiets in Rusland, en zeker als buitenlander, en je krijgt het pak slaag van je leven, eerst door omstaanders, dan door de politie. Daarna volgen enkele jaren werkkamp in Siberië en tenslotte deportatie. In Rusland wordt minder gestolen dan in België... 3.eigenlijk een bijzonder veilig land zolang je met niemand ruzie zoekt.
1. Dat is het; niemansland, vakantieoord oord voor donkere ongure ongeschoren types

2. "cher macaque je baise ta mère" -> humor

3. In Letland heb je een grote Russische gemeenschap. Ik was ca 15 jaar geleden in Riga; ben daar naar een (Russische) disco gegaan; bleek achteraf een bordeel te zijn. Elke pooier had zijn eigen tafel met met 4 vrouwen. Aan tafel zitten betekent fors dokken.

Dus in mijn geval dan maar wat staan en de dansvloer op.
Na met een gezelschap dame te hebben gedanst, ging zij keihard gillen. Dit nadat ze mij een kam had gegeven en beweerde deze van haar hoofd had gerukt. Huilen, gillen etc.
G.d.v. heb ik weer dacht ik.



Kort daarna werd ik in het toilet werd ik aangestoten door forse gast, waarschijnlijk een pooier. Ik deed mijn verhaal in het Engels. Hij geloofde mij en ging weer weg.

Apart slag volk. Zoiets, maak je nergens anders mee.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 december 2017 om 14:45.
Frankenstein is offline