Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2019, 23:14   #44
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Drank bestaat al vanaf de de steentijd meen ik. Sommige mensensoorten hebben zich beter aangepast dan andere uitgaande. Het hoogtepunt van het zuipen was bij het begin van de industriële revolutie — ca. 1830 — mensen zopen destijds ongekende niveaus; emmers jenever tegelijk. Als je de grafieken destijds tegen nu aflegt zegt dat niet zoveel, nml bevolking was destijds veel jonger. Toch heeft de beschaving goed stand kunnen houden als je dat aflegt tegen de Chinese counterparts die ongeveer in dezelfde periode overgingen op opium en ware grootgebruikers werden. Dit land had destijds een serieus probleem; er zijn nog oude foto's van — Totaal uitgemergelde mensen; maar is off topic.

Betreft illegaliteit ben ik niet over begonnen; wel de favelas in de onderbuik van L. Amerika. Ik begrijp niet dat je 2 doorelkaar haalt. Bon, in Antwerpen is het niet meer leuk toefen, maar haalt het niet an drugsgerellateerd geweld in Brazilië. Dit zijn allesbehalve randverschijnselen in de regio waar ge over begint. Er wonen Suriname Brazilianen die het geweld in hun land zijn ontvlucht.

Rest de vraag om daarom deze dope maar te legaliseren. Ik vind dat te ver gaan. Zeker omdat het Indiaanse en negerras domweg totaal niet met dat spul overweg kunnen. Itt blanken; maar is dus niet politiek correct om daarover te beginnen..

Stel een verslaafde gebruikt 3 gram per dag dan is dat evenveel al een huur van huis. Dus maak ik eruit op dat dit geld ook aan drugs uitgegeven kan worden. Er is in deze contreien niet voor niets een epidemie aan inbraken en overvallen op winkeliers. De neukprijs van een hoer ligt op ca. 20 USD. In Suriname nog hoger zelfs; daarom komen dames uit Venezuela en Brazilië mede hier hun heil zoeken. Deze zie ik dan ook vaak met het vingertje langs hun neus wijken. Een indicatie dat het gebruikers zijn? . Enfin kijk aan; genoeg geld voor hen voor de dope. Daar kan geen Zwitserleven tegenop?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 juli 2019 om 23:25.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden