Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2019, 15:08   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ze tasten gewoon de hersenen aan maar u heeft gelijk als u schrijft dat sommigen zich God wanen en anderen er juist aan onderdoor gaan.

Sommigen zien het als stoer maar het is- en blijft rommel en verrijken van figuren waar wij totaal géén boodschap aan hebben.

Even een wacko 'dansje' meegeven.

Afschaffen dat drugpaleis of er voor zorgen dat het clean verloopt?

Ik haalde het al eerder aan maar tijdens mijn schooltijd zo anno 1302 wilde men mij een gewone sigaret aanbieden.

Ik weigerde halsstarrig de vuiligheid aan te nemen.

En dan gilde men in mijn richting: "Nanananananah, dan hoor je er niet bij!!!!!

Ik bekeek die bende onnozelaars en vroeg: "Kan u mij ook vertellen bij wat eigenlijk???"
Het is nogal wiedes dat men drugs moeilijk kan bestempelen als middelen die de gezondheid ten goede komen en dit geldt evenzeer voor de legale als voor de illegale middelen.

Anderzijds kan men zich de vraag stellen wat er mis is met een af en toe bescheiden gebruik van een roesmiddel ? Heel veel mensen vinden het leuk om af en toe eens te ontsnappen aan de dagelijkse realiteit.
Misschien is het net dat dat ons brein anders maakt dan het brein van dieren. Mensen hun denkvermogen brengt al eens mee dat ze de realiteit moeilijk kunnen aanvaarden. Iets waar volgens mij dieren wat minder mee hebben te maken gezien ze instinctief denken.

Men kan toch ook niet ontkennen dat het gebruik niet af en toe heel leuk kan zijn wat toch ook weer niet te versmaden is. Moest er niks leuks aan zijn kan ik me moeilijk het succes er van inbeelden. Drugs zijn heel populair ondanks ze allesbehalve gratis zijn.

Niet gebruiken zal dan wel de meest slimme beslissing zijn maar anderzijds zegt men dat wie nooit iets gebruikt ook wel iets mist in het leven.

Mijn mening is dat men in het leven met zo veel dingen moet kunnen zie leren omgaan. Niks is echt slecht zo lang men niet gaat overdrijven.
Uiteindelijk is iedere pasgeborene een ter dood veroordeelde.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2019 om 15:22.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden