Los bericht bekijken
Oud 25 december 2020, 11:13   #13
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Europa pleegt zelfmoord op zichzelf.
Door mijn atoomtheorie niet te erkennen.
Citaat:
Gelovige mensen hebben een agenda, hoe fundamenteler hoe toegewijder.
De ongelovige staan met alles en iedereen verdeeld die hun gevoelens/meningen niet respecteren.
Dat geldt nog meer voor de gelovigen, die alleen dank zij de moderne cultuur van vrijheid wel gedwongen zijn de ongelovigen te dulden.
Maar het liefste deden zij hen als ketters branden,
zoals in die goede oude tijd dat nog kon.
Citaat:
De gelovigen staan verenigd in iets absoluut.
Als het zo absoluut is, waar komt het ongeloof dan vandaan?
Heeft hun absolute god een foutje gemaakt?
Citaat:
Een systeem dat constant aan zelfcorrecties doet en daarin weigert haar eigen fouten te erkennen is gedoemd tot een zware veroordeling.
Ik zelf bekritiseer de moderne cultuur en het oude geloof beiden.
En beiden menen het zo zeker te weten en toch hebben beiden het mis.
Citaat:
Het ging nooit over klimaat en corona achter de schermen. Het was een angst middel om ondemocratisch beleid te verantwoorden. Evenzo zijn de moslims geen oorzaak van problemen dat beleid veroorzaakt. Het was en is altijd (wan)beleid en de burgers hebben daarin te weinig invloed iets te veranderen.
De burgers kiezen hun eigen leiders.
Maar de religie was altijd al een dictatuur.
Citaat:
De atheïst en democraat zal ten onder gaan maar de religies zullen blijven bestaan.
Ook de oude religie zal ten onder gaan door mijn atoomtheorie die het bestaan van God kan bewijzen als een oneindig aantal microwezentjes.
Citaat:
Het gaat niet over onze gevoelens, ego of meningen. Het gaat erover wat je ermee wilt bereiken en deze generatie heeft niet aan de volgende gedacht.
Misschien eens stoppen met naar moslims te wijzen en het leidende kabinet haar ivoren toren op gelijke hoogte met ons kappen.
Het volk is even dom en verdeeld als hun leiders.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden