Los bericht bekijken
Oud 26 december 2020, 10:40   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Door mijn atoomtheorie niet te erkennen.
Dat geldt nog meer voor de gelovigen, die alleen dank zij de moderne cultuur van vrijheid wel gedwongen zijn de ongelovigen te dulden.
Maar het liefste deden zij hen als ketters branden,
zoals in die goede oude tijd dat nog kon.
Als het zo absoluut is, waar komt het ongeloof dan vandaan?
Heeft hun absolute god een foutje gemaakt?
Ik zelf bekritiseer de moderne cultuur en het oude geloof beiden.
En beiden menen het zo zeker te weten en toch hebben beiden het mis.
De burgers kiezen hun eigen leiders.
Maar de religie was altijd al een dictatuur.
Ook de oude religie zal ten onder gaan door mijn atoomtheorie die het bestaan van God kan bewijzen als een oneindig aantal microwezentjes.
Het volk is even dom en verdeeld als hun leiders.
Meen je dit nu allemaal echt of heb je wat teveel genomen in je leven waardoor je anders naar het leven bent beginnen kijken? Ben je er blijven inhangen?
Alleen het bloed van Christus kan u reinigen. Omdat Hij de perfecte mens is, is Hij de weg tot een absolute stand van zaken.

Wij kiezen het beleid helemaal niet. De keuze is een illusie.
Echter is religie geen dictatuur als het de anderen vrij laat maar zelf vrij wilt blijven zichzelf te behouden. Ik ben niet religieus geboren maar het leven maakte me wel religieus. Het is mijn bevrijding en verlossing van alles.
Als wij Jezus Christus uit onze samenleving halen en andere voorbeelden nastreven, is het makkelijker voor mensen achter de mediakanalen de mensheid naar een andere gelijkenis te vormen.

Daarom is Christus de enige weg tot de Vader. Enkel in Hem kunnen we ons evenbeeld met de Vader, onze schepper, herstellen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden