Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2018, 20:59   #171
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht

Misschien lukken we er in; dacht ik toch; om van een forum een overlegplaats te maken waarin politiek echt besproken wordt i.p.v. een oefenterrein te zijn voor hooligans met oogkleppen op. Maar van die optie ben ik reeds lang terug gekomen. Het zal niet lukken.
Dit land is vooral een snertboel geworden dank zij zijn onderdanen en de politiek die garen spint uit het feit en besef dat hun kiezers zelf niet beter meer weten dan mekaar af te blaffen voor futiliteiten.
In de Brusselse achterbuurten gaat het er zelfs vreedzamer aan toe.
Hier zou toch het kruim van onze "intellectia" moeten aanwezig zijn om er iets van te maken? Bedroevend!
Ach Werkman,

ik denk dat velen agressie ballen te duur vinden en daarom hun agressie hier dan maar spuwen.....

Inderdaad en forum zou moeten een denktank kunnen zijn van de werkvloer van de maatschappij > van velen die anders niet gehoord worden.

Maar ja, niet de vakbond-reactie > schreeuwen en "staken=nietsdoen" maar het opbouwende, de efficiëntie dat voort vloeit uit iets simpel en daarom doeltreffend> de ideeën bus, zoals men in Japan overal waardeert, dat kent men hier niet.

Omdat men hier van in de kleuterklas maar en ding leert de beste zijn om: “maak eens iets schoons voor mama”
Blijkbaar zijn er hier velen die nog steeds deze houding hebben ““maak eens iets schoons voor de club de partij” terwijl meestal niets opbouwend geleverd word om onderwerpen waar de levenssfeer van gans de gemeenschap door verloederd te verbeteren. Hier zouden hints voor de politieker moeten opborrelen, maar.....Pfffff.

Ondergesneeuwd word ..... door “maak eens iets schoons voor de partij” wat meestal te herleiden is tot afbreken. Geen gezond boeren verstand maar Intellectueel Tsjernobyl dus.

Geeft men en idee, is men en zaag, last post tot gestoord persoon.
Conclusie: het ook hier veelal zo dat “de slechten” de boel verziek. Dus hen negeren en ploeteren tot we bovenkomen, ideeën blijven spuwen zou ik zeggen.

Betreft deze draad hier, schreef ik al in #118, en dat geld voor lieden van alle partijen: Wie het volk wil vertegenwoordigen heeft en voorbeeld functie, punt uit!

Hou zouden politieker die bv. schelden , dreigen: schelden , dreigen in moskee kunnen verbieden als ze zelf met repressie toestanden dreigen die al eeuwen in de islam landen gelden.

Ik bedoel dan NIET even met schoenen smijten maar >> “Dat ze hem en zijn vriendinnen en dochters maar eens goed verkrachten”
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 februari 2018 om 21:03.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden